hockey500 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva sliter de med? hvorfor er det så grenseløst treigt? bruker kanskje 20 sekunder på å åpne en home.no.net side, mens home.no går minst 4 ganger raskere. trodde det skulle være omvendt? eller er dette bare hos meg? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Home er ikke til å stole på. Har så vidt jeg kan huske alltid vært sånn. Masser av nedetid og perioder der serverene er trege. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Home er ikke til å stole på. Har så vidt jeg kan huske alltid vært sånn. Masser av nedetid og perioder der serverene er trege. Altså... Det er jo en gratis tjeneste da! Så trenger dere noe stabilt og kjapt betal for det Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Fikk mail fra de hin dagen. De har visst hatt store problemer: Kjære kunde, En kjede av større feil oppstod ved vårt driftssenter om morgenen fredag 11. februar. Som en følge av dette har blant annet mail- og webtjenester vært utilgjengelige. Systemene er nå operative for mottak av ny mail. Mail mottatt tom. den 11. februar vil fortløpende bli lagt tilbake fra backupsystemene, og vi ber om forståelse for at dette er en tidkrevende prosess. Vi estimerer at denne tilbakeleggingsprosesen vil være ferdigstilt senest innen førstkommende mandag (14. februar) kl 08:00. PowerTechs hjemmesider på http://www.powertech.no/ vil fra og med lørdag ettermiddag løpende bli oppdatert med informasjon om hendelsen. Vi beklager det inntrufne på det sterkeste. Med vennlig hilsen, PowerTech og Start.no Endret 15. februar 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Home er ikke til å stole på. Home.no har det vært mye krøll med, men home.no.net (www.start.no) som det er snakk om her, har vært relativt stabilt inntil nylig. Hvis dere ikke ser avataren min nå er det home.no.net som har skylden. Endret 15. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Flyttes til Programvare > Nett-tjenester, hvor slike tråder hører hjemme nå. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Liker ikke Start.no de slettet alle filene mine leter nå etter nytt webhotell med mysql Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå