soi77 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) har kjøtpt 2 katode , alså 1 grønn sunbeam og en Uv samme merke. fann også en uv tusj , sann det lysar i uv lys , tenkte dette kunne blir en litt kul casemod på lan party. men så lurte eg på kor bør eg ikkje tegne med denne tusjen og kor går det bra. Endret 15. februar 2005 av Csulu Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 har kjøtpt 2 katode , alså 1 grønn sunbeam og en Un samme merke.fann også en uv tusj , sann det lysar i uv lys , tenkte dette kunne blir en litt kul casemod på lan party. men så lurte eg på kor bør eg ikkje tegne med denne tusjen og kor går det bra. tegn på kretskortet alltid like tøft å se på Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvis du har et vindowkit, så blir det sikkert phett med f.eks. nicket ditt med UV på glasset. (bare husk å skrive rett vei) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hvor får man kjøpt uv tusj? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kan man tegne på hovedkortet og lignende uten og hærpe noe ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 og hvor stor sjanse er et for at det blir ødelagt?? noen som har prøvd det, kunne tenkt å gjøre noe slikt selv... hva med å tegne egene ting(mellom ledningene), kortslutter det eller no da? Lenke til kommentar
soi77 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 microplex.no har en uv tusj til 64kr Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 bruk markeringstusj, det funker mye bedre enn uv-tusjen til micro. Men test uv tusjen først for det er ikke alle som lyser like bra. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 bruk markeringstusj, det funker mye bedre enn uv-tusjen til micro. Men test uv tusjen først for det er ikke alle som lyser like bra. Hvor får man kjøpt "markeringstusj" da ?? Har den fra Microplex men den var ikke SÅ bra, hadde regnet med medre effekt Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvor får man kjøpt "markeringstusj" da ?? Overalt der de selger skrive saker vel, bokhandel, europris osv. Alt som er fluoriserende lyser under UV. Hadde jeg vært deg(trådstarter), ville jeg ikke hatt den grønne kathoden sammen med UV,pga at den hemmer uv-effekten ganske mye. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) lt som er fluoriserende lyser under UV. Det var greit å vite. Endret 16. februar 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Synes nå fluoriserende lyser litt av seg selv jeg da.. :s Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 microplex.no har en uv tusj til 64kr takker. er noen som har et bilde der det er brukt? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Synes nå fluoriserende lyser litt av seg selv jeg da.. :s hvis du ser på fluoriserende i et helt mørkt rom blir du fort overbevist om at det ikke lyser av seg selv. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hm.. vil nå langt fra si at det lyser av seg selv. men hvorfor kjøpe dyre ting fra microplex når man kan få fluoriserende penner fra rema1000. eller så kan man også lakke forskjellige ting i uv farger... det blir også stilig. men det som får stilig effekt er å tegne rundt kantene på de forskjellige kretskortene Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Så det er helt trygt og klusse som en unge på kretskorta ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Bare bruk den logiske sansen din så tror jeg det vil gå bra.. Tegn kortet og ikke følsomme punkter og komponenter! Ingen vits å ta en risk.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 http://www.metku.net/index.html?sect=view&...awing/index_eng Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det blir ganske stilig hvis du tegner på vifter, kantene på PCI-kortene, RAM og lignende. Jeg har aldri ødelagt noe når jeg har tegnet på det, men jeg ville ikke prøvd å tegne på CPU-core(hvordan skal du kunne se det? ) eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 tegnet med merke penn på sjerm kortet det ser helt genialt ut og ingenting blir ødlagt da som slik penn ikke er strømførende. (ps. opp brukte knekklys er og uv reaktive men ikke open dem for dette er noe herk å få vekk!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå