pologutt Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Når jeg kjøper noe fra f.eks komplett, f.eks en mobiltelefon, mp3-spiller etc.., får jeg da den i postkassa, eller skal jeg hente den på posten? tenkte det hadde vært litt kjipt om noen tok den fra postkassa... Noen som veit? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 De aller fleste nettbutikker, inkludert Komplett, sender varene som pakker som må hentes på posten, da disse kan spores i ettertid. Dermed kan ikke du late som du ikke har mottatt dem, selv om du har det, og om de blir borte så er varene forsikret. Dette koster selvfølgelig noe mer enn å sende som brevpost, men er vel verdt det. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei Når det gjelder Komplett så forsøker de å levere på døra og er det ingen hjemme så må du på postkontoret. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei Når det gjelder Komplett så forsøker de å levere på døra og er det ingen hjemme så må du på postkontoret. Spørs vel hvor du bor det. gjorde ihvertfall det for et år siden. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hvis den blir sendt som oppkrav må du betale for å ut pakken, Hvem som helst kan ta i mot den, mot en underskrift. dersom du må hente den på posten trengs kun hentelappen, og hvem som helst kan bruke den, så du er på ingen måte sikret at det er DU som får pakken når du mottar noe som helst, men hvem gidder betale 3000 spenn for en pakke de ikke vet hva inneholder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå