R7Rahvin Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg har et problem med min SonyEricsson K700i. Jeg bruker originalbatteriet og original-laderen. Når jeg lader den, står det "Ukjent batteri, kun lading" istedet for "Optimal lading", og batterimåleren viser bare full, halvfull eller tom istedetfor å gå gradvis ned. Fikk den tilbake fra service for et par uker siden, og da var den fin et par dager, men så ble den dårlig igjen. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er nok noe feil med telefonen, prøv å få tak i en ny FW eller reinnstaller den du har... Lenke til kommentar
R7Rahvin Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Har nå fått samme problemet igjen (!) Jeg har kjøpt dss-25 (oppdaterings-stand til SE), så jeg har oppdatert firmware. Da forsvant problemet. Nå har det kommet tilbake, og det hjelper ikke lenger å oppdatere. Alle gangene har det kommet etter at telefonen har slått seg av fordi batteriet har gått tomt. Noen med lignende erfaringer? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 En idê hadde kanskje vært å levert den inn der du kjøpte den? Lenke til kommentar
R7Rahvin Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Joda, men om det hadde vært noe å gjøre selv hadde det vært litt kjappere enn de to ukene Elkjøp bruker Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Joda, men om det hadde vært noe å gjøre selv hadde det vært litt kjappere enn de to ukene Elkjøp bruker Er nok ikke noe du kan gjøre selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå