Gå til innhold

Trenger nye "earbuds" - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Heihei.

Jeg kunne trengt nye earbuds (ørepropper?). Problemet er at jeg overhodet ikke har noen anelse om hva som er bra på markedet. Eneste jeg har fra før av, er flere par med crappy kvalitet som har fulgt med lommeradio, MP3-spiller osv.

Noen som har peiling på dette, og kan tipse meg i riktig retning?

Edit: Øreplugger, kanskje.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony MDR-EX71SL er utrolig bra for mitt bruk iallefall! Knallbra lyd, god bassrespons til å være propper, de sitter inni øret så de stenger ute mye av lyden rundt deg og er derfor ypperlige hvis du sitter på buss, tog osv eller går mye ute i byen... Koster 3-400 kroner tror jeg, noe jeg også synes de er verdt!

Har du mad mye penger kan du jo kjøpe Shure E2c, E3c eller E5c (i stigende prisklasse (starter på ca 750,- videre til 1500,- og ender på 4100,-)) Sånn sett er e2c et alternativ selv om du ikke driter penger, og lyden i dem er upåklagelig!

edit: Kan lønne seg veldig å kjøpe sånt i utlandet :p I USA er de generelt billigere pluss at det er 6.5 kroner til dollaren for tiden noe som er suuuperduuupert!

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar

Glemte å ta med prisklasse. Jeg har ikke planer om å bruke ørepluggene veldig mye, er fornøyd med Koss-headset'et mitt. Det er for det meste snakk om å bruke når jeg trener, og jeg synes et par-tre hundre kroner burde holde. Kanskje litt over, men ikke mye.

EX71SL kommer i denne prisklassen. Takk for tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...