audun1 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hei. Jeg bruker dreamweaver og fireworks til hjemmeside design. Har akurat begynt på en ny side å har laget et design. Problemet er at jeg har satt in en print funsjon i en rute i tegningen <?php print(date( "l dS of F Y h:i:s" )); ?> Hvorfor er det sånn er det noe med layouten kansje. Har aldri brukt bilder å sånt før. Noen som har noen tips til en nybegynner med design hehe. Eller kansje en side der det står litt Takk for alle svar Endret 16. februar 2005 av audun1 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva var spørsmålet? Med all mulig respekt: Prøv å skriv forståelig norsk, det innlegget forsto jeg ikke bæret av. Er det problemer med date-funksjonen? Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 HHuumm ok beklager hvis jeg skrev rotete Jeg har lagt inn en rute oppå designet mitt. I den ruten har jeg skrevet <?php print(date( "l dS of F Y h:i:s" )); ?> Denne kommer frem før designet kommer. Etter at bilde (designet) har kommet forsvinner den. Noen som vet hvorfor? Har jeg gjort noe galt når jeg lagde designet? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Herregud har du sjekka HTML-koden på det dokumentet? HEILT TOTALT GRUSOMT. Trur nok ikkje du skal bruke Fireworks til slikt, Fireworks kan berre eksportere til HTML for å teste elns. Dette har absolutt ikkje noko med PHP å gjere. Lær deg å lage validert HTML/XHTML og CSS og still spørsmål ang. HTML i dette forumet: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=76 Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 HHuumm Ok den er oppfattet. Men jeg vil jo si at jeg mener dette er riktig forum fordi det er et php dokument... Bilde blir fjernet hehehe så det ikke ligger å iriterer folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå