ManagHead Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg skal ha en ny pumpe til mitt vannkjølingsys. som består av 2 radiatorer, cpu-blokk, nb-blokk og tank med pumpe i. Pumpa er en MaxiJet 1000 tror jeg, denne bråker mye syes jeg, spesielt når den er inne i tanken. Den er ikke helt tett så derfor må den være i tanken. På grunn av dette tenker jeg på ny pumpe, er Hydor Seltz L30 noe å satse på? Det som jeg mhar merket meg er at den er ganske mye billigere enn konkurentene, så er dette bare møkk? Kunne tenkt meg ny så fort om mulig, så det kan hende at den blir kjøpt i morgen hvis dere sier at jeg ikke bør velge noe annet! Hvis noen sitter med veldig gode erfaringer med en annen (eller denne) pumpe så kom med de! Håper dere kan hjelpe meg med dette! Mvh ManagHead Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har selv denne pumpen og er veldig fornøyd. Stillegående og bra. Men har bare l20 å sammenligne med, så om de er mye dårligere en de andre pumpene kan jeg ikke utale meg om. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Vurderer selv en Hydor L30 til mitt vannkjølingsanlegg, så dette er en høyst aktuell problemstilling. Billig som den er, er den noe bra? Edit: Skriveleif (DoH!) Endret 16. februar 2005 av nilberg Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har selv Hydror L30 pumpa, og er kjempefornøyd. Eneste som er å utsette på er en svaaaak vibrasjonsdur, som kommer at at det vibrerer i bordplata PCen står på. Prøvde å løfte opp PCen fra bordplata, og da hørte jeg kun diskene. Jeg er iallefall kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå