Hansy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Her er et bilde jeg tok når jeg skulle dra til bestemor i går,tok med lang lukketid,syns det ble ganske bra selv da vel og merke... Her er det Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Synes ikke det var noe spesielt bra i det hele tatt. Sorry. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 disse bildene tatt ombord fra biler kan KUN bli bra hvis veien er 100% slett og kameraet holdes helt støtt. dette er selvfølgelig umulig med de veiene vi har i norge. uheldigvis Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kom plutselig på at jeg har ett liknende bilde, men det er ikke jeg bak kameraet, men ett stativ i passasjer setet Mer trafikkfarlig enn å prate i telefonen, rulle røyk, drikke kaffe ? Ja, helt klart, men her er det ihvertfall.... Merk : Meget sterkt resize faktor.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei! Det finnes jo allerede en lignende post her, som jeg startet: Legg inn dine bilder med lang lukkertid Bare så dere vet det Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå