Gå til innhold

Vannkjøling, enkelt å montere?

Anbefalte innlegg

Er vannkjøling, som TT Bigwater, enkelt å montere? Har aldri montert vannkjøling før, men har lyst til å prøve... Noen som vet hvor mange grader man kan gå ned i temp fra en original vifte/kjøler til CPU, og til vannkjøliNG?

TAKKKER FOR SVAR!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vannkjøling, som TT Bigwater, enkelt å montere? Har aldri montert vannkjøling før, men har lyst til å prøve... Noen som vet hvor mange grader man kan gå ned i temp fra en original vifte/kjøler til CPU, og til vannkjøliNG?

TAKKKER FOR SVAR!

big water har jeg null peil på . menmed min vannkjøling gikk jeg ned ca 10 grader... + tempen er mer stabil., + mye mindre støy

Lenke til kommentar

bigwater er ikke noe problem å montere.. bare ta det litt rolig og ikke stress, og prøv å les bruksanvisningen når du gjør det..

det er også veldig greit å ha en pc nr2 slik at du kan spørre spørsmål her hvis du skulle sette deg fast :)

temperaturen varierer veldig.. Jeg har nå alt i alt gått ned 12 grader fra Mist Frostbite (idle ca 43-45 grader). Jeg har Bigwater, og har nå idle 33 grader med 23 grader i rommet (tviler på at innetermometeret mitt virker egentlig, jeg tror det er kaldere her..)

Dette er på en Athlon XP 2500+ @2310 mhz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...