Eijnar Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er vannkjøling, som TT Bigwater, enkelt å montere? Har aldri montert vannkjøling før, men har lyst til å prøve... Noen som vet hvor mange grader man kan gå ned i temp fra en original vifte/kjøler til CPU, og til vannkjøliNG? TAKKKER FOR SVAR! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er vannkjøling, som TT Bigwater, enkelt å montere? Har aldri montert vannkjøling før, men har lyst til å prøve... Noen som vet hvor mange grader man kan gå ned i temp fra en original vifte/kjøler til CPU, og til vannkjøliNG? TAKKKER FOR SVAR! big water har jeg null peil på . menmed min vannkjøling gikk jeg ned ca 10 grader... + tempen er mer stabil., + mye mindre støy Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 bigwater er ikke noe problem å montere.. bare ta det litt rolig og ikke stress, og prøv å les bruksanvisningen når du gjør det.. det er også veldig greit å ha en pc nr2 slik at du kan spørre spørsmål her hvis du skulle sette deg fast temperaturen varierer veldig.. Jeg har nå alt i alt gått ned 12 grader fra Mist Frostbite (idle ca 43-45 grader). Jeg har Bigwater, og har nå idle 33 grader med 23 grader i rommet (tviler på at innetermometeret mitt virker egentlig, jeg tror det er kaldere her..) Dette er på en Athlon XP 2500+ @2310 mhz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå