RineGC Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Droppet lydkortet, byttet ram til disse her og byttet psu til denne her bråker mindre og slipper ut varme.Den du har valgt drar varmen inn og ikke ut Har bestemt meg for å droppe lydkortet. Men kvifor er Thermaltake Silent Purepower 680W så mykje betre enn Thermaltake Silent Purepower 570W, bortsett frå meir W? Synast også 680W var litt dyr... Må elles innrømme at eg er litt grønn på dette området... Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Her et oppsett jeg skal ha asap. -> her du må vel legge til en HD eller to og en skjerm viss ikke du har. anbeflar Nec 1770NX, hvis du spiller mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Den på 680W flytter varm luft gjennom psu'en mens den på 560W flytter den varme luften ned i kabinettet noe som gjør at det blir unødvendig varmt. Lenke til kommentar
RineGC Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Takkar for alle forslag! Har valgt å kjøpe 680W psu samt droppe lydkort. Gler meg som ein unge til å få ny pc i hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå