zachen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er det mulig å rippe xbox-spill til en dvdplate?? Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ja, men da må du ha en moddet xbox. Så vidt jeg vet så er det vel den eneste måten å få spillene ut fra cden og over til pcen. Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 er det lov og snakke om sånn på forumet ? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 er det lov og snakke om sånn på forumet ? Såvidt jeg vet er det enno ikke forbudt i norsk lov og ta kopier av DVD eller CD plater til hjemmebruk. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvor kan jeg laste ned alt av kopibeskyttet materiale gratis? = ikke lov Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 er det lov og snakke om sånn på forumet ? Såvidt jeg vet er det enno ikke forbudt i norsk lov og ta kopier av DVD eller CD plater til hjemmebruk. Det er ikke dermed sagt at det er lov å diskutere det på forumet. Det er forskjell på norsk lov og forum reglene. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvor kan jeg laste ned alt av kopibeskyttet materiale gratis? = ikke lov Det spørres jo ikke om hvor man kan laste det ned, bare hvordan man kan ta backup av sine egne spill til xbox. Som kjent så dør plater fort hvertfall når flydium er involvert. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 I 95% av tilfellene vil den type informasjon bli brukt illegalt. Derfor ønsker vi ikke å tilby support for backup av kopibeskyttet materiell på dette forumet. Foreslår at du hører med kundeservice/support for den enkelte utgiver, og spør hva de har å foreslå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg