bazzo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg la inn en liten flash på siden min, men når jeg tar musen over css menyen min så flimrer flashen over menyen der jeg har musen, altå flashen flimrer en gang over css menyen når jeg tar musen over en knapp (link).. samtidig som den holder sin posisjon der jeg har satt den, (den er dobbel i 1 øyeblikk) Noen som kjenne til dette problemet, fungerer fint i IE Bruker Firefox 1.0 Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Dette er bare deler av siden, men dere kan se problemet her -= LINK =- Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Oi! Det var til å få vondt i hodet av... Kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet, men kan jo rose deg med at det virker som du har peiling på flash. Hva skal swf-fila til slutt presentere/inneholde? Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fungerer fint i Opera 7.54 Mvh Primaxx Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hva skal swf-fila til slutt presentere/inneholde? Den skal vise info i ruten over når en klikker på en bygning Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hadde dette problemet selv for en god tid tilbake. Jeg fikk løst det, men jeg husker ikke hva jeg gjorde Kanskje, hvis jeg ikke husker helt feil var det et hooverproblem på en "css-stylet" link (display). Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Merkelige greier, Her er css'en for menyen... /* MENY */ #mainlevel { margin: 0px; padding: 0px 0px 0px 36px; list-style: none; } #mainlevel ul { margin: 0px; padding: 0px; } #mainlevel li a { display: block; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000; text-decoration: none; background-image: url(../images/knapp.gif); background-repeat: no-repeat; height: 23px; width: 143px; padding-top: 2px; padding-left: 10px; } #mainlevel li a:hover { font-weight: bold; background-image: url(../images/knapp_over.gif); } Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Nå har jeg testet alt mulig, ingen som kan hjelpe meg her...? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Kunne det hjelpe å legge til en skikkelig deklarasjon, slik som følgende: <meta http-equiv="Content-Type" content="application/xhtml+xml; charset=iso-8859-10" /> Edit: Gidder ikke se etter om du bruker HTML 4.01 Strict/Transitional eller XHTML, men dette må du tilpasse. Ser også at du bruker unødvendig masse elementer i koden din, noe jeg tror kunne blitt løst fint med en 3-4-5 divs som rammeverk og ikke særlig mange fler til innhold. Ser også forbausende mange <br /> bortover. Her skal du bruke margin. Endret 16. februar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Mr.Berg: Content-type-deklarasjonen skal helst sendes med en HTTP-header før all output. Husker at et gammelt forummedlem sa at man burde bruke meta-elementet til den slags, siden folk kan finne på å lagre siden lokalt, men helt ærlig - hvem lagrer sider lokalt lenger? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Han må sende det hvordan han vil for meg, prøver bare å komme med forslag Hvordan sendes forresten en slik HTTP-header? Har aldri satt meg inn i det der... Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå husker jeg det. Se post 7. Overflow: auto; skapte problemer. Google link Vet ikke om du bruker overflow auto noen steder på siden din. Og kodingen din er litt hmmm.. bl.a er embed åpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå