nr.4 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ser at linken ikke funker nå, men reaksjonene tyder på at jeg husker riktig. Husker det samme. Frekvensen av seksere var meget høy! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Åh... dårlig husk. Det stemte, ja. Anyway, tilbake til topic Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hehe, nå ble jeg nysgjerrig, gitt. Hva fikk du, egentlig? Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 har 2bi nå, syns lære opplegget vi har er litt monga, det er vi flere om. slt for åpent og ustrukturert. får 5 uten egentlig å ha lært noe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Går på Sandsli VGS. Og siden vi likevel er litt OT; mener å ha sett et ganske imponerende vitnemål fra din side, kan det stemme? [Veldig OT] Jeg skal sannsynligvis inn på Sandsli VGS etter sommeferien og jeg har hørt at det skal være mange spesielt dyktige realfagslærere der (passer meg utrolig ypperlig) og lurer på om dette virkelig er tilfellet, eller om kompetansen der er omtrent lik alle andre videregående skoler i nærområdet (Fana, Fyllingsdalen, Langhaugen osv)? [/veldig OT] Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Vel, jeg har samme lærer i matte og naturfag, og han kan være ganske håpløs til tider. Ellers, av vikarer vi har hatt, så vil jeg tro at de er ganske gjenomsnittlig. Har hørt at det skal være noen veldig dyktige på huset, uten at jeg kan "bekrefte" det. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 [Veldig OT]Jeg skal sannsynligvis inn på Sandsli VGS etter sommeferien og jeg har hørt at det skal være mange spesielt dyktige realfagslærere der (passer meg utrolig ypperlig) og lurer på om dette virkelig er tilfellet, eller om kompetansen der er omtrent lik alle andre videregående skoler i nærområdet (Fana, Fyllingsdalen, Langhaugen osv)? [/veldig OT] Jeg kan bare snakke for Langhaugen, selvfølgelig. Jeg gikk ut i fjor, og hadde nok på et eller annet tidspunkt alle realfagslærerne der. Vet om én dårlig mattelærer som bare førsteklassene har (nevner ikke navn). Ellers er de andre fantastisk gode (beste lærerne jeg har hatt): -Tøsse (matte/kjemi) -Holvik (matte/fysikk/kjemi) -Fortun (biologi) -Halvorsen(?) (matte) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) [Veldig OT]Jeg skal sannsynligvis inn på Sandsli VGS etter sommeferien og jeg har hørt at det skal være mange spesielt dyktige realfagslærere der (passer meg utrolig ypperlig) og lurer på om dette virkelig er tilfellet, eller om kompetansen der er omtrent lik alle andre videregående skoler i nærområdet (Fana, Fyllingsdalen, Langhaugen osv)? [/veldig OT] Jeg kan bare snakke for Langhaugen, selvfølgelig. Jeg gikk ut i fjor, og hadde nok på et eller annet tidspunkt alle realfagslærerne der. Vet om én dårlig mattelærer som bare førsteklassene har (nevner ikke navn). Ellers er de andre fantastisk gode (beste lærerne jeg har hatt): -Tøsse (matte/kjemi) -Holvik (matte/fysikk/kjemi) -Fortun (biologi) -Halvorsen(?) (matte) Pappa gikk på Langhaugen for, skal vi se... 25 år siden. Jeg tror han syntes det var en veldig god skole og han ble senere sivilingeniør på NTH (tidligere selvstendig del som etter hvert slo seg sammen med NTNU). Grunnen til at jeg velger Sandsli fremfor Langhaugen er reiseavstand/-tid. Sandsli kan jeg sykle til på et kvarter, mens Langhaugen vil ta mer enn en halvtime med buss (gå til buss, vente på buss, ta buss, evnt. skifte buss, gå enda lengre eller gå enda lengre enn det hvis jeg ikke skifter buss). Jeg bor på Søreide. Endret 1. mars 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
gspr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Skjønner - tenkte bare jeg skulle nevne det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå