hosthus Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kona har akkurat kjøpt Motorola E398, og vil nå ha noen mp3-sanger inn på den. Jeg plugger i usb-kabelen, og datamaskinen finner "ny maskinvare". En ny lagringsenhet, G: blir lagt til i "min datamaskin". Problemet er at denne flyttbare enheten (G:), ha 0 byte i bruk, og 0 byte ledig, og det er umulig å sende noe som helst til den.. Det sitter et minnekort på 64 mb i telefonen, og det virker, jeg sendte nemlig en mp3 via bluetooth, til kortet. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vel, det er da ikke bare å plugge den i? Det følger med en cd med et program du må innstallere på pcen din før du kan overføre tror jeg. Ellers er det noe galt med pcen eller telefonen. Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 *huff da* DEn kom tre ganger for det tredje skal det skje..... Det fulgte kun med en cd med et mp3-konverteringsprogram, ingen driver der. Jeg bruker windows xp, og har aldri trengt driver for å benytte meg av flyttbare lagringsenheter, som Usb-minne, Kamera og mp3-spiller... Den flyttbare enheten blir altså funnet, installert, og rapportert "klar til bruk", men det er den ikke..... Noen som vet? Lenke til kommentar
PowerEdge Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei dette skal løses ved at du går inn på settings - connection - usb settings - også velger du memory card her. Se om det funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå