Erren Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 På de fleste Nokia-mobiler legges det til en link som heter "spillnedlastning" Her gir nokia bort noen få gratis spill av høy kvalitet Spesielt spillet Trial Biker Utvalget kan selvfølgelig variere fra mobil til mobil Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dette må være det beste sports spillet. Det er et spill jeg spiller hver eneste dag. Bilder: Review: Dette er et veldig godt gjenomført spill, det har både god grafikk og god spillbarhet, men ettervert blir det kanskje litt enformig. Karakter: 8/10 Har spillet på min lille SL55 (hvis noen lurte) Dette må være det aller beste spillet, det er en modernisert versjon av "3D adventure", som er mobil versjonen av "Wolfernstein". Review Jeg synes at dette er morsomt. Det kan minne litt om CS, men det er jo ikke online da . Karakter: 9/10 Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 navn på spill: Sexy Poker 2004 kommentar: har ikke spilt det på min mobil! men det er å anbefale! terningkast: 5 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Navn: honey cave 2 Terningkast: 4 Beskrivelse: Eventyr Komentar: bra gjennomført spill, med bosser ect moblien min: sony ericsson T610 Endret 6. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
oddity Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Lasta bare ned demoen da. Har holdt på i 20 minutter og er ikke ferdig med den enda. Dette skal jeg ha! Fullversionen av spillet har ikke kommet ut enda. Gleder meg! Nå er den sluppet!!! Dessverre har jeg akkurat mista telefonen min, så jeg får ikke prøvd det Testa demoen på den 3510i driten jeg bruker nå. Funker, men bare dårlig.. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Gravity Defied, noen som vet hvor man kan bestille fullversjonen? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 fungerer alle disse spillene på k700i? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gravity Defied, noen som vet hvor man kan bestille fullversjonen? Her norma_saw: Ja, tror det. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 ReviewJeg synes at dette er morsomt. Det kan minne litt om CS, men det er jo ikke online da . Karakter: 9/10 Mangler det ikke en del informasjon her? Hvilket spille er det snakk om ? Lenke til kommentar
9sta Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) noen som vet hvor jeg får tak i det larry spillet? Og funker det til SE K750i? Endret 13. juni 2005 av 9sta Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Navn spill: Video Poker. Ternigkast: 4. Beskrivelse: Du begynner med $21. Det deles 5 kort. Du får bytte en gang. Forskjellige hender gir forskjellige gevinster, slik som poker-spilleautomatene. Komentar: Lite og enkelt spill, men merkelig nok veldig fengende. Kan ikke lagre, så du begynner på $21 hver gang du starter opp spillet. Perfekt når du har 5-20 min å slå ihjel. Mobil modell: K750. Spilte det også på min T610 for lenge siden. Edit: bilde lagt til. Endret 13. juni 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Habla Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 GravityDefied Dette er veldig likt klassikeren "elestomania." Uten tvil en 6'er fra meg vertfall Oioi!! Tusen takk for tipset om dette spillet. Det er jo helt konge Lasta bare ned demoen da. Har holdt på i 20 minutter og er ikke ferdig med den enda. Dette skal jeg ha! Ellers: Fantasy Warrior 2 Good/Evil, Worms Forts, Minigolf Castles og Zoys Rescue Mission 2.. Dette var et morsomt spill. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 noen som vet hvor jeg får tak i det larry spillet? Og funker det til SE K750i? http://vg.inpoc.no/deprecated/no/din_mobil...action=showgame Leter selv etter en omtale... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Navn: Metris Ternigkast: 5 Beskrivelse: Et helt normalt Tetris spill. Spillet er gratis og du finner det både ved å google og kan også lastes ned fra zedge.no. Nyeste versjon er 1.3.3. Du har masse innstillingsmuligheter på layouten. Komentar: Genialt spill jeg aldri blir lei av. Må bare ha dette i mobilen. Highscoren min er 1896. Slå den! Mobil modell: Har brukt Metris på T610 , K500i , K700i og K750i. ( på K750i-en må jeg inn på innstillinger i spillet og resete displayet før jeg skal spille hver gang, ellers blir spilleruten helt rotete. Dette trekker ned) Rutenettet i spillet kan fjernes. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Navn spill: Street Soccer 2 Ternigkast: 5! Beskrivelse: Dette er et fotballspill med gateslagsmål. Man kjemper seg gjennom byens besete lag. Man vinner kampen ved å skåre mål, eller slå ned alle motspillerne. Komentar: Dette er et av de desidert beste spillene jeg har prøvd, fylt av action, man kan spille i timesvis uten og bli lei. ANBEFALES! Mobil modell: Passer til de fleste JAVA-telefonene Endret 17. april 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Navn spill: ShootNsplash Ternigkast: 4,9 Beskrivelse: Et spill dær man turnerer i disse lekene: pil & bue, leirdue, svømming, stuping, etc.. Komentar: Dette er et spill man kan bli sittende ei god stund å spille uten og bli lei! Mobil modell: Testet på W800, tipper det funker på flesteparten av JAVA-telefoner Endret 17. april 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
melkn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Tenke bare informere om en bra side jeg kom over. Her kan du laste ned mange av de overnente spillene helt gratis. Til SE k750 og w800 osv. Ps: må trykke oppdater av og til for det skal fungere. edit: sorry, fjerner den, men siden er grei den:) Endret 21. april 2006 av melkn Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Der har jeg hentet MANGE av mine spill tidligere. Anbefaler at du fjærner linken snart. Du vet forumets politikk angående pirat-vare..... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Gratis warez til mobilen ønsker vi ikke her nei, så bra du fjernet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå