Gå til innhold

De beste mobilspillene (java)

Anbefalte innlegg

På de fleste Nokia-mobiler legges det til en link som heter "spillnedlastning"

Her gir nokia bort noen få gratis spill av høy kvalitet

Spesielt spillet Trial Biker :thumbup:

Utvalget kan selvfølgelig variere fra mobil til mobil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må være det beste sports spillet. Det er et spill jeg spiller hver eneste dag.

Bilder:

SKIJUMP_02.gif

SKIJUMP_03.gif

Review:

Dette er et veldig godt gjenomført spill, det har både god grafikk og god spillbarhet, men ettervert blir det kanskje litt enformig.

Karakter:

8/10

Har spillet på min lille SL55 (hvis noen lurte)

Dette må være det aller beste spillet, det er en modernisert versjon av "3D adventure", som er mobil versjonen av "Wolfernstein".

Review

Jeg synes at dette er morsomt. Det kan minne litt om CS, men det er jo ikke online da :no:.

Karakter:

9/10

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Lasta bare ned demoen da. Har holdt på i 20 minutter og er ikke ferdig med den enda. Dette skal jeg ha!

Fullversionen av spillet har ikke kommet ut enda. Gleder meg! :D

Nå er den sluppet!!!

Dessverre har jeg akkurat mista telefonen min, så jeg får ikke prøvd det :mad:

Testa demoen på den 3510i driten jeg bruker nå. Funker, men bare dårlig..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Navn spill: Video Poker.

Ternigkast: 4.

Beskrivelse: Du begynner med $21. Det deles 5 kort. Du får bytte en gang. Forskjellige hender gir forskjellige gevinster, slik som poker-spilleautomatene.

Komentar: Lite og enkelt spill, men merkelig nok veldig fengende. Kan ikke lagre, så du begynner på $21 hver gang du starter opp spillet. Perfekt når du har 5-20 min å slå ihjel.

Mobil modell: K750. Spilte det også på min T610 for lenge siden.

Edit: bilde lagt til.

1344.png

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
GravityDefied

Dette er veldig likt klassikeren "elestomania."

Uten tvil en 6'er fra meg vertfall :D

Oioi!! Tusen takk for tipset om dette spillet. Det er jo helt konge :yes:

Lasta bare ned demoen da. Har holdt på i 20 minutter og er ikke ferdig med den enda. Dette skal jeg ha!

Ellers: Fantasy Warrior 2 Good/Evil, Worms Forts, Minigolf Castles og Zoys Rescue Mission 2..

Dette var et morsomt spill.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Navn: Metris

Ternigkast: 5

Beskrivelse: Et helt normalt Tetris spill. Spillet er gratis og du finner det både ved å google og kan også lastes ned fra zedge.no. Nyeste versjon er 1.3.3. Du har masse innstillingsmuligheter på layouten.

Komentar: Genialt spill jeg aldri blir lei av. Må bare ha dette i mobilen. Highscoren min er 1896. Slå den!

Mobil modell: Har brukt Metris på T610 , K500i , K700i og K750i. ( på K750i-en må jeg inn på innstillinger i spillet og resete displayet før jeg skal spille hver gang, ellers blir spilleruten helt rotete. Dette trekker ned)

metris.JPG

Rutenettet i spillet kan fjernes.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Navn spill: Street Soccer 2

Ternigkast: 5!

Beskrivelse: Dette er et fotballspill med gateslagsmål. Man kjemper seg gjennom byens besete lag. Man vinner kampen ved å skåre mål, eller slå ned alle motspillerne.

Komentar: Dette er et av de desidert beste spillene jeg har prøvd, fylt av action, man kan spille i timesvis uten og bli lei. ANBEFALES!

Mobil modell: Passer til de fleste JAVA-telefonene

11370.gif

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Navn spill: ShootNsplash

Ternigkast: 4,9

Beskrivelse: Et spill dær man turnerer i disse lekene: pil & bue, leirdue, svømming, stuping, etc..

Komentar: Dette er et spill man kan bli sittende ei god stund å spille uten og bli lei!

Mobil modell: Testet på W800, tipper det funker på flesteparten av JAVA-telefoner

01.gif07.gif08.gif09.gif06.gif

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Tenke bare informere om en bra side

jeg kom over. Her kan du laste ned mange av de overnente spillene helt gratis. Til SE k750 og w800 osv. Ps: må trykke oppdater av og til for det skal fungere.:)

edit: sorry, fjerner den, men siden er grei den:)

Endret av melkn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...