palinder Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei! Jeg kjøpte ny mobil i utlandet, og den mangler norsk ordbok. Telefonen er en sony ericsson k700i. Den har engelsk T9 installert. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Blir gal av å skrive meldinger på gamlemåten! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dette høres kanskje dumt ut, men hva med å oppgradere med norsk firmware. Eller software.... Er ikke sikker på hva som er hvor. Ellers kan du vel ta noen form for reinnstalering? Backup eller noe? Lenke til kommentar
palinder Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Det er egentlig problemet mitt også. Hvor finner jeg den relevante softwaren...?(firmware?, hva er det?) Reinstallering av hva? har ikke innstallert noe siden jeg kjøpte den, så hva skulle jeg kunne reinstallere? Jeg er nok enda et hakk dummere enn deg tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vel... Software kan lastes ned på www.sonyericsson.com. Jeg vet heller ikke hva firmware er, men jeg tror det er noe siemensting som likner på software. Burde kanskje ikke sagt reinnstallasjon. Det er noe jeg fikk fra pappa. Han mista også norsk språk på sin P800 en gang og han fikk det tilbake med backup og reinnstallasjon. Noen som har peiling som heller vil uttale seg? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 sync station i samarbeid med oppgarderings softwaren til Ericsson burde gi resultater Lenke til kommentar
godal Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg vet heller ikke hva firmware er, men jeg tror det er noe siemensting som likner på software. firmware er en programvarebit som kjøres direkte i på hardware. og som er nødvendig for at denne skal fungere etter hensikten. f.eks. har mobiltelefoner firmware, nettverkskort, kameraer, stort sett all hardware som gjør noe komplisert. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Feilpostet ---> flyttes. Og; Pyntet litt på emnetittelen. Endret 15. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå