sword Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg har prøvd en del forskjellige tastaturer gjennom tidene, og funnet ut at keytronic er de jeg liker best. Dvs de keytronic tastaturene som har ergoforce (forskjellig tyngde i knappene). Jeg sendte mail til keytronic for å spørre om hvilke modeller som har ergoforce, og fikk følgende til svar: -------- The following models have this feature: KT2001PS2 KT2001USB KT2001PRO (in 3 colour versions) KTMPS202 We are also working currently on designing a brand new raneg of products, due for release in the summer - they will all have the ergoforce technology as a standard feature. -------- Det ideelle hadde vært ett svart ergoforce med volumstilling og usb, men siden multimedia tastaturet til keytronic ikke har ergoforce, så tviler jeg på at dette finnes. Så da må jeg nok nøye meg med KT2001PRO, svart med ps2, eller KT2001USB, grått med usb. Så jeg lurer egentlig på om det finnes en god netshop i norge som har alle disse modellene? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Håper ikke jeg er for off-topic nå, men hva er ergoforce? Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Komplett.no har KT2001PRO til 197,- Link EDIT: ellers kan du se på dette smood som fan...billigere er det også 145,- Har det selv. det eneste som er dumt er vis jeg løfter det rundt så detter håndledd støtta av. man det er bare å sette den på i gjen Endret 15. februar 2005 av The one and only Lenke til kommentar
sword Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Håper ikke jeg er for off-topic nå, men hva er ergoforce? Ergoforce er en slags egenskap som kun noen keytronic tastaturer har. Det er at tastene på tastaturet har forskjellig motstand alt etter hvilken knapp du trykker på. Det vil i praksis si at F har større motstand enn A, siden F er beregnet til pekefingeren i touch, men A er til lillefingeren. Lenke til kommentar
sword Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 The one and only: Det Media Tasturet har ikke ergoforce, vistnok... :/ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har nettopp kjøpt meg et 2001 PRO selv, er fornøyd til tusen! Kan absolutt anbefales, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå