scarface15 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) hei, etter at jeg skifta cpu-kjøler har pc'en begynt å lagge noe sykt i windows og under oppstart av dataen.. det lagger på hver 3. bokstav faktisk! jeg mistenker at det kan være psu'en, da dette er en 250w ettellerannet fra 2000... vær så snill og hjelp resten av pc'en består av et fx 5700 LE, 2 ide harddisker og en amd athlon xp 3000+ edit: lyd og alt av programmer lagger også! Endret 15. februar 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Fikk du montert kjøleren korrekt? vet at noen prosessorer sakker ned prosessoren når den blir for varm. Om dette gjelder din xp3000+ som jeg regner med er Barton, vet jeg ikke. Du kan evt forsøke og koble fra dvd-rom/brenner og disken du ikke trenger for å starte windows og evt floppy-stasjonen, for å se om denne reduksjonen i belastning på PSU gir utslag på symptomene du opplever... Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 det var ikke min (en kompis sin) vi skifta psu, det lagga fortsatt.. det <var> ikke kjøling pga. tempen på cpu: 34 grader... han sier at han tok inn og ut noen ledninger og at den funka da :S så nå lagger det ikke mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå