Bamse_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har nå klart å gjøre slik at skjermen min låser seg ved oppstart Jeg prøvde å force den til å vise 100hz i 1280*1024 oppløsning og nå vil den ikke vise skjermbilde ved vanlig oppstart Hvordan er det jeg får tilbake de gamle innstillingene? Hurtig svar mottas med en klem Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 safemode og eventuelt en reinstall av skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Sitter i safemode nå, kan ikke velge hertz noen plass men å reinstalle skjermkortdriverne var kansje ikke så dumt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Velg> aktiver VGA modus... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hold inne ctrl når du loader windows, hvis du ikke har noe hjemme modda drivere av noe slag skal det funke. lykke til Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Velg> aktiver VGA modus... Takker og bukker *gi klemmen han lovte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå