NisseMannH4X Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva er de viktigste forskjellene? Hva er "best" og er wordpress mye vanskleigere å installere enn Cutenews? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Selv har jeg ikke prøvd Wordpress, men bruker Cutenews og er veldig fornøyd med det Enkel å innstalere og enkel å bruke.. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Bruker selv cutenews, men er ute etter forskjellene her! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Wordpress er det ikke vanskelig å instalere om du skal bruke templatene til WP selv om at fortsatt da er det vanskligere å instalere det. Men om du vil ha WP integrert i ditt eget ferdige design kan dette bli ganske vanskelig i forhold til Cutenews/AJ Fork. Men om å instalere WP er verdt det til slutt? Jo, det er det vel. Du kan lese om PoleCats konvertering her. Ser ut som han ihvertfall er glad for byttet. Jeg bruker AJ-Fork Cutenews nå og er fornøyd, men det kommer vel en tid da jeg og bytter. Det er fordi alt i alt er WP mer proffesjonelt og du slipper at brukeren må vente på at store tekstfiler på mange hundre kb skal lastes ned. Spørsmålet er hva man rett og slett gidder. For det kan ta litt tid å gå over til WP. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 ...så må man huske på at WP er et vesentlig større system, med fleire muligheter i alle retninger, samt at det er databasebasert og ikkje flatfilebasert slik som CN. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 By the way..... ................er ikke det slik at du kan bruke WP på flere deler av siden enn bare forsiden og bloggkategorier? Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Høres jo veldig bra ut dette med wordpress, kanskje like greit og sette seg inn i dette, er det veldig vanskleig å sette opp for en som aldrig har drevet med databaser på web før? Akkurat skaffa meg webhotel nå, så nå har jeg iallefall sql Endret 15. februar 2005 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er vel ikke så veldig vanskelig. Les litt i readme fila, og spør her på hw.no Vi har vel en database del og webkafèen er jo en fin plass å spørre om småspørsmål. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 ................er ikke det slik at du kan bruke WP på flere deler av siden enn bare forsiden og bloggkategorier? Bruker den til det selv, til alt utenom kontaktskjemaet. Er visst en del som må gjøres om man ønsker å kjøre php-script på sider som ikke er "generert" av WP selv. "Pages" heter delen du tenker på i Wordpress. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Installerte osv, men ga opp og gikk tilbake til cutenews når jeg så hva det var å gjøre for å tilpasse designet til min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå