Grundig Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Heisann. Noen som vet hvor jeg kan få tak i gratis spill, themes, bilder, ringetoner osv til min K700i? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Sjekk handango.com eller søk på google. Der har jeg funnet MYE til min P900 og P910i. Det er et bra (og gratis) spill som virker på alle telefoner også. Noe alla pac-man som var på pcen. Søk på Svinesti. Da finner du det sikkert. (norske sider) Mener du skulle sende svinesti til 1968 eller noe sånt, men jeg er ikke helt sikker. Mener det er litt på mobile9.com også Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) www.zedge.no . Man må registrere seg, men det er gratis Endret 15. februar 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 www.esato.com da må du ha datakabel/bluetooth-dongel/IR-dongel for å få det over da.. Hvis du ikke vil bruke en hel haug med penger på enten MMS eller mail.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå