tomasmoen92 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) jeg har en Acer Ferrari, og en LCD TV, men jeg har bare fått koblet til Laptoppen uten lyd! Jeg tror jeg må lyd kabel? jeg har bare brukt en vanlig skjerm kabel og koblet til i TV'n! Da får jeg bare frambilde men ikke noe lyd! Er det noen som vet hvilken lyd kabel jeg må ha? Endret 15. februar 2005 av tomasmoen92 Lenke til kommentar
div_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Det du kobla er KUN for bilde, du trenger en lydkabel med høretefon plugg i ene enden, og hvit og rød plugg i andre enden) Høretelefon plugg i pc kobler du fra høretelefon utganen i pc til en scart adapter Scart adapter fås med Gul plugg, eller s-video som videosignal tilkobling.(eller begge)Og rød og hvit plugg for lyden Får en slik for 40-60kr på biltema,clasen ect. Eller om du har en s-video,gul plugg hvit/rød plugg i tv'ens sentralm vruker du disse istede for en scart adapter Endret 16. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Takk, for svaret! Skal prøve det nå Lenke til kommentar
div_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Håper det ikke ble for mye gul,hvit.rød plugg snakk:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå