amiganostalgia Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 ... Som i topic! Har du noen sittet der og spilt ett eller annet spill som krever kun tastaturet og funnet ut at det går ikke å trykke mer enn 3 knapper om gangen? Så lurer på om det ikke er noen tastatur som "støtter" dette. Eller er dette bare ett ps2 tastatur fenomen? Må en ha usb? Hvem vet? (bokstavlig talt..!) Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har forsåvidt ingenting med om den er tilkoblet som ps\2 eller usb, da mitt gamle tastatur med ps\2 funket fint og mitt nåværende med usb med\uten ps\2 konvertering, funker likeså Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Altså, på mitt keytronic kt2001 pro så kan jeg trykke på flere en 3 taster samtidig utenatt det begynner å pipe elnns Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har du noen sittet der og spilt ett eller annet spill som krever kun tastaturetog funnet ut at det går ikke å trykke mer enn 3 knapper om gangen? Ja, har vært borti det der. Prøv (om mulig) å forandre på tastene du bruker i spillet. Det er som regel noen tastekombinasjoner som ikke passer så bra sammen. Bruk shift, ctrl, piltaster, osv. Funket helt flott hos meg. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Altså, på mitt keytronic kt2001 pro så kan jeg trykke på flere en 3 taster samtidig utenatt det begynner å pipe elnns Og til hvilken grad har du testet det på dette tastaturet? Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Altså, på mitt keytronic kt2001 pro så kan jeg trykke på flere en 3 taster samtidig utenatt det begynner å pipe elnns Og til hvilken grad har du testet det på dette tastaturet? Kjøpte også dette tastaturet en gang. Sant nok at man kan trykke flere knapper samtidig (som fleste andre tastatur), men ikke fornøyd da jeg synes tastene er altfor dype, bråker og er harde. Et pluss er at det ikke har noen snarveis-knapper, som jeg bare synes er i veien. Jeg kjøpte meg deretter Logitech Deluxe, som passer meg ypperlig, da denne er helt lik, men mindre dype taster, mindre harde og bråker mindre Men smak og behag Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 logitech deluxe som i denne? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5651 Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 logitech deluxe som i denne? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5651 Hvilken du kjøper er vel ett sett. jeg kjøpte dette til en hundrings, billig og anbefales Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Altså, på mitt keytronic kt2001 pro så kan jeg trykke på flere en 3 taster samtidig utenatt det begynner å pipe elnns Og til hvilken grad har du testet det på dette tastaturet? jo det skal jeg si deg! jeg lot bikkja gå en tur på det, og jeg har lagt det opp ned på bordet og presset den ned ingen piping! Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Keytronic Deluxe slutter å reagere hvis en holder inne 5 taster eller mer på likt, som om det har noe å si Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hadde det samme problemet med et billige logitech tastatur. Der kunne man ikke holde inne ctrl + w +a samtidig.... og for en som bruker ctrl til å dukke med i cs, så er det litt kjipt å ikke kunne dukke å gå til venstre samtidig, bare til høyre. Aner ikke hvorfor, det virker bare som om det ikke går på noen tastaturer... Skuffet og følelsen av å ha blitt forrådt av de ellers så troverdige logitech, byttet jeg til den gode gamle klassikeren keytronic (KT2001pro) så nå dukker jeg å går til venstre hele dagen Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hadde samme problem en gang, med et tastatur som jeg visste det hadde fungert med før.. Dette problemet kom altså etter jeg hadde formatert, så jeg lastet ned driver til tastaturet fra produsentens hjemmeside, noe som løste problemet. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 mitt dell tastatur piper når jeg har trykket ned 7 taster, ikke før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Mitt microsoft tastatur piper ikke med mange knapper ned. Bruker ofte 5 knapper av gangen og det virker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå