Sjefern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Sitter på jobb. (altså ingen muligheter til opera eller popup-stopper) Plutselig poppet det opp en "spørreundersøkelse" for hardware.no. Jeg regnet med at dette var nyttig info for HW.no spesielt så jeg bestemte meg for å svare. Men så viser det seg at dette er ren og skjær reklame! Jeg er sikker på at jeg har lest at hw.no har lovet at de ikke skulle benytte seg av pop-up reklamer, men dette er jo værre! Hw.no må jo få en del penger for dette. Må si at jeg føler meg litt "missbrukt" da jeg trodde dette var direkte spørsmål relatert selve hw.no. Lenke til kommentar
pæren Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg er på mange måter enig med deg, fikk samme inntrykket selv... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det finnes en liknende tråd allerede. Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vi har hatt et par tråder om dette. Liker det ikke selv. Vil gjerne at en moderator forklarer seg litt. Selges resultatet? Trodde hw.no var bedre enn som så Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Liker det ikke selv. Vil gjerne at en moderator forklarer seg litt. Selges resultatet? Trodde hw.no var bedre enn som så En moderator på forumet har ikke nødvendigvis noe som helst med det redaksjonelle som skjer på Hardware.no å gjøre. Når det er sagt så har vi en tråd om denne saken her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=376939 Tråden stenges. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Undersøkelsen på Hardware.no brukes som referanse mot en tilsvarende på Amobil. Den selges ikke videre til andre. Viser til den andre tråden som allerede eksisterer om undersøkelsen. PS: Vi har ikke pop-ups og kommer nok ei heller til å ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg