Sofakommandanten Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 eg har, som alle andre her, tenkt å overklokka. men p.g.a hovudkortet mitt (MSI KT6V-LSR) kan eg ikkje forandra FSB (fare for at sjermkortet ryker seie folk) men MP kan eg visst forandra, problemet er at eg ikkje finn han i BIOSen, men derimot fant eg noko rett under der eg stiller FSB som hette CPU RATIO som var stillt på AUTO. Når eg tok ein liten tur for å sjå kva det var, var det opgitt tal frå x6 til x15 er det dette eg skal stilla på? Lenke til kommentar
Sofakommandanten Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 HALLO!!! nå har eg venta veldig lenge på svar her! er det ingen som kan hjelpa meg, eller gidde dokken ikkje!? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vet ikke helt hva du spurte om, hadde vært greiere om du hadde prøvd å skrive på enten bokmål eller nynorsk. Men hvis jeg forstod deg rett er MP og CPU ratio akkurat det samme. Lenke til kommentar
Sofakommandanten Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 hehe, det er sånn eg skriver.... det er det som er grunnen til at eg får 2+ i sidemål og nynorsk men takker for svar (endeleg), på tide å overklokka litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå