Hydrolift Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Sitter her med en ny whitebox maskin og sliter litt med nettverket. Det sitter et innebygget nettverkskort i maskinen og alle nødvendige drivere er lagt innstallert. Men jeg finner ikke noe nettverk når jeg søker etter det, noen som har hatt samme problemer ? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Finnes det en knapp som skrur nettverket på/av på selve pc'en? Jeg trøbblet mye pga dette.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvilken modell er det du har? Hvis du søker, vet jeg at du finner løsninger på hvordan å få CL56 og CL1557 å fungere. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 på WB sin 1557 og CL56 er det en fysisk "PÅ" knapp for det trådløse nettverkskortet, som på de fleste bærbare med innebygget WLAN. CL56: På venstre "høykant", en skyvebryter. 1557: en knapp til venstre for tastaturet med "bølge" tegn på eller vedsiden av. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 på WB sin 1557 og CL56 er det en fysisk "PÅ" knapp for det trådløse nettverkskortet, som på de fleste bærbare med innebygget WLAN.CL56: På venstre "høykant", en skyvebryter. 1557: en knapp til venstre for tastaturet med "bølge" tegn på eller vedsiden av. Ingen som har slike fancye knapper som på Ferrari? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvis du har en sånn knapp, så gjelder det å installere drivere til denne for at wlan'et på maskinene skal fungere... Sjekk ut http://whitebox.no/default.asp?Action=Supp...pport%5CDrivere , finn din modell og i de fleste tilfeller heter knappene Easy Button. Last ned og installer. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ingen som har slike fancye knapper som på Ferrari? Litt off-topic dette her, men ja. Ingen slår noe i design i forhold til Ferrari sier nå jeg Trådstarter: Driver til knappene finnes på driver-cden du fikk med fra whitebox også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå