amiganostalgia Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Da har jeg ventet på hovedkort+cpu+noe små ting fra databutikken.com i circa 2 uker og noe,og de har enda ikke fått inn prosessoren (amd64 3500+ 90nm,de har det andre på lager..). Jeg har alt det andre jeg skal ha til den nye pc'n og eg begynner å bli bra utålmodig.. Før helgen stod det at den skulle komme inn den 12.feb. så den 13.feb og de par siste dagene står det bare at den er "på vei". Er det mulig at eg må vente enda flere dager på at det skal komme igjennom tollen også? Vet dette høres utålmodig ut etc, men jeg har altså ett gainward 6800 ultra g.s som ligger hjemme + 2gb ram og jeg får ikke brukt det.... Jeg leser på sida dems at avbestilling av ordrer er kun gyldig når de har sendt e-mail tilbake.Jaha? Det jeg er REDD for er at de skal ignorere min avbestilling og bare sende det likevel. Kan jeg trygt avbestille når ordren ikke er pakket for avseendelse? Jeg har altså drepende lyst til å bare bestille de manglende komponentene ifra Netshop istedet for. Hva gjør jeg? Det burde vært mulig å avbestille enkelt ting i ordrer når det er slik at butikken ikke har det på lager, noen burde skjønne at dette ville vært lurt! (Bedre å miste en bestilt ting ifra ordren, enn HELE ordren!!) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ring de på tlf 69 17 91 20,så ordner det seg sikkert. Skjønner godt at du ikke gidder vente,det hadde ikke jeg heller. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg prøvde faktisk ringe, men var stengt da.. Men tror du det går greit å avbestille siden de jo ikke har alle tinga jeg skal ha på lageret? Jeg har ikke lyst å betale 500liksom for frakt for noe jeg ikke skal ha... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Send en mail dit, de fikser det sikkert. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Jau...kanskje, men jeg er altså såpass utålmodig at jeg trenger svar på det i kveld da tror jeg..skal prøve... Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Nei..tror ikke det du.. sitat fra norske sida: " Send ikke meldinger om avbestilling av ordrer via e-mail. Slike e-mail kan dessverre ikke tas i betraktning da de ikke kan behandles like raskt, vi får daglig mange e-mail og de besvares i turordning. Avbestilling er kostnadsfritt så sant ordren ikke er levert ut fra vårt system. Avbestillingen er ikke gyldig før du har mottatt bekreftelse fra oss. " Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Da har jeg SENDT INN AVBESTILLING AV ORDRE etter skjema på databutikken si webside og venter på bekreftelse... Så krysser vi fingrene for at ingen svenske roter det til.. Ja nå KLIKKET DET for meg! Værsågod Netshop, GIVE ME!!! Endret 15. februar 2005 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå