Gå til innhold

Mulig å klokke X800SE til XT-kort?

JJJJJ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Kan et SE kort bli til XT

Jeg har Saphire X800SE 256mb http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303922&cks=PRL

Men går det an å klokke den til XT,

Takker alle som gidder å svare! til resten grrr

Etter det jeg har forstått, så er det på andre X800 kort enn X800Pro Vivo de siste 4 pipsene laserkuttet, noen rett meg hvis jeg tar feil her.

Mener det var derfor det bare har vært snakk om å flashe X800PRO Vivo til XT PE

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Det tenkte jeg også på når jeg så tråden :)

Men har du fått med deg det du trenger mr. mange J'er?

Hvis du klarer og modde det gi lyd fra deg da :ermm:

Lenke til kommentar

program my ass. Pipenøkkel!! størrelse 6, så skrur du litt på flensestaget som midt mellom GPU og surklemotstanden. :thumbup:

De finner sansynlig vis ikke ut at du fiklet med kortet, men det din samvittighet det står på. Er det samme som å stjele et nytt grafikkort.

Endret av Tha Dude
Lenke til kommentar

du gir faen, kjøper et kort som er XT, greit, du bruker litt ekstra penger, men du slipper å knote med overklokking og helvete. for å få et produkt som finnes.. bruk heller pengene du hadde tenkt å bruke på eventuell overklokking til å kjøpe det kortet du uansett ville fått.

Orginalt XT kort er det garanti på, det er stabilt, og du slipper å gjøre noe annet enn å sette det i og installere drivere.

Lenke til kommentar
program my ass. Pipenøkkel!! størrelse 6, så skrur du litt på flensestaget som midt mellom GPU og surklemotstanden. :thumbup:

De finner sansynlig vis ikke ut at du fiklet med kortet, men det din samvittighet det står på. Er det samme som å stjele et nytt grafikkort.

Han bør vel også sjekke om igangsetterstopperen har rustafast i kardang staget. Det har jo ofte 3-4 pipes pr steg, dvs alt å si for tempen.

Lenke til kommentar
du gir faen, kjøper et kort som er XT, greit, du bruker litt ekstra penger, men du slipper å knote med overklokking og helvete. for å få et produkt som finnes.. bruk heller pengene du hadde tenkt å bruke på eventuell overklokking til å kjøpe det kortet du uansett ville fått.

Orginalt XT kort er det garanti på, det er stabilt, og du slipper å gjøre noe annet enn å sette det i og installere drivere.

Ikke alle som driter 4000 små pengestykker. Har karen først kortet så skal vel ikke du diktere om han kan prøve å åpne ps og vs. Eventuellt klokke kortet. Vil si det er dumt å ikke prøve. Og å kjøpe et x800pro vivo og åpne det til xt og spare penger er noe de fleste folk ville gjort om de hadde visst hvordan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...