Gå til innhold

HD til Dell 500m

fredriku

Anbefalte innlegg

Da HD`en på min Dell 500m (80gb 5400rpm) tok kvelden igår, 10 dager etter at garantitiden gikk ut, er jeg nå på leting etter en ny disk. Virker som Dell har programmert den..?

Uansett, det virker som at den på 80 tok kvelden pga. varme, og jeg lurer på hvordan en på 7200rpm er i forhold?

Og støy selvsagt!

Trenger et kjapt svar, da jeg er veldig avhengig av å få den pcen opp å gå igjen!

Tilhører nemlig pappa og han bruker den i jobbsammenheng!

Kom med tips og anbefalinger, da valget skal taes imorgen!

Så vær snill, kjapp dere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å få det på reklamasjon?

Hvilken som helst 2,5 disk vil nok passe, men jeg ville nok valgt en disk som er kjent for å ikke bli for varm, hvis det er det som tok kvelden på din nåværende.

Vel, hjelper lite med reklamasjon til dell når garantitiden som sagt gikk ut for ti dager siden... eller, 11 idag da.!

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har lest lager ikke Toshiba 7K60 (60gb 7200rpm) noe mer varme enn andre disker, men støyer sikkert litt mer, men ikke mye. :)

Takker for svar, men trenger flere innspill. Har vurdert enn 7200rpm, så om den ikke lager mer varme ser det jo ut til å bli noe i den duren. Skal ta ut den andre etterpå og skrive litt om den, så får dere si hva dere mener ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...