Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 brukte bare 2 ord i forrrige tråd så den ble stengt, prøver da på nytt: jeg lurer litt på å bytte til noextras fra mitt chess kontant da jeg fant ut jeg kan spare en 50-lapp i måneden på dette. jeg er imidlertid litt skeptisk til helt nye operatører og laget derfor denne posten slik at folk kan skrive om sine erfaringer med noextras, håper noen har noe å bidra med Lenke til kommentar
Jove Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bestilte abb hos Noextras da det kom. For 10 dager siden fikk jeg bekreftelses-epost om at mitt SIM-kort var klart og skulle bli sendt 18. februar. Måtte regne med 2-3 dager postgang. Har ikke fått noe. Vet også at andre ikke har fått noe. Etter tabber og krøll med andre selskap burde dem vel ha fått med seg at en GOD start kan være viktig? Virker bob-bob hittil ivertfall. Mvh JO Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) håper de klarer seg bra og ikke tuller slik f.eks mobyson gjorde i starten, litt synd det koster 248,- ekstra for portering av nummer dog, tror nok jeg kommer til bestille hos dem snart allikevel... Endret 26. februar 2005 av Bamsemoms Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 håper de klarer seg bra og ikke tuller slik f.eks mobyson gjorde i starten, litt synd det koster 248,- ekstra for portering av nummer dog, tror nok jeg kommer til bestille hos dem snart allikevel... *Kremt* NoExtras har satt ned porteringsavgiften til 247 kroner, for å være absolutt billigst Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 hehe, ja det var sannelig litt av en prisreduksjon, men skjønner ikke helt hvorfor de kokurrerer med mobyson om å være billigst når aker energi eier begge Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Og pass på, er du under 18 år så må du kysse det av (Hentet fra bestillingssidene...) Lenke til kommentar
Jove Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noen som har fått Sim-kort? Har fortsatt ikke fått noe.. Lenke til kommentar
Osito Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Fikk denne beskjeden i går: "Det har blitt en forsinkelse. Sim kortet skal være deg i hende i løpet av uka. Beklager dette." Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Noextras? De har jeg aldri hørt noe om, kan noen forklare meg litt om dette firmaet? (Hvilket nett de bruker, finansielle bakmenn osv.) Lite info på deres sider. Endret 2. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 det lille jeg vet, eid av agder energi, samme som mobyson (kanskje derfor risene er så mistenkelig like?). Bruker netcom sitt nett. www.noextras.no Dere skrev faktisk en artikkel her på amobil om dem om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ah, ja.. Denne Amobil.no artikkelen omhandler det jeg spurte om.. Kan bli for mye å holde orden på av og til Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noextras og Mobyson er vel det samme, bare med 2 forskjellige navn. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Jepp! En kompis av meg bestilte for ei uke siden, ennå ikke fått SIM, men de har sendt ham et par mailer Får håpe det ikke blir så mye rot som med mobyson i starten. Flott med konkurranse så lenge aktørene er seriøse! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) De har jo på en eller annen måte krøllet det litt til allerede. Først fikk jeg e-post om at sim-kortet var klart, og skulle bli postlagt 18. februar. I dag fikk jeg ny e-post, om at "pga forsinkelse fra Danmark...." ble kortene forsinket. Kortet skal vist komme iløpet av uken. Haster ikke for min del, men virker litt "mobyson-start". mvh JO Edit: Kortet kom 3. mars. Har ikke fyllt opp enda. Endret 3. mars 2005 av Jove Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fikk sim-kortet i dag kunne være greit å si litt om hvordan det er å bruke det osv..? ingen problemer å fylle på kortet eller noe lignende? Lenke til kommentar
Osito Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fikk sim-kortet i dag kunne være greit å si litt om hvordan det er å bruke det osv..? ingen problemer å fylle på kortet eller noe lignende? har kun mottatt sim-kortet, det blir aktivert 13. mars. påfylling skjer på nett med visa, så det er veldig enkelt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 håper det ikke oppfattes som bump men ja ville vært greit å vite hvordan det er i bruk.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 hmm, begyner å få second thoughts om jeg dkal bestille det selv, en kompis bestilte for 3 uker siden og har ikke hørt noe om porteringsdato og har ikke engang fått sim-kortet... Hmm, mobyson firster mer når de tross alt er like billige... Lenke til kommentar
Osito Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 mitt abb ble portert i natt. helt problemfritt, alt ser ut til å funke greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå