PSV Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skal bestille noen nye deler til en PC som jeg skal ha som TV-maskin... Nye deler : (alt fra PSdata) Aopen Barebone XC Cube EZ18 Pearl White nForce2GT Socket-A Samsung Harddisk 120.0GB IDE 7200RPM UDMA-133 3.5" 8MB Noise Guard TOTAL PRIS - Totalt NOK 2,056.25 + frakt Har også opsjon på ett 500kroners skjermkort fra min far og tenkte å legge inn 500kroner selv til ett skjermkort, men det er en liten hake : Det må være under 22 cm.. Det står opplyst om her : http://solution.aopen.com.tw/products/XC/E.../specs/EZ18.htm Er det noen som har ett tips ?? (trenger ikke å være fra psdata, men det hadde vært flott om det var det...) Komponentene fra før av : AMD Athlon XP 2000+ 266MHz CPU Socket A Kingston PC2100 512MB RAM Minne Plextor PX-708A DVD-brenner 8x DVD+/-RW Diskettstasjon Hvit fra Sony / Western Digital Caviar 80GB IDE ATA/100 Enten WLAN 108Mbps / SuperG eller GigaBit Lan-kort Hvs det er noen jeg har glemt er det bare å spørre !! Har da 2 spørsmål om harddisk og RAM.... Jobber en ATA/100 og en ATA/133 godt sammen eller må den på ATA/133 gå ned til ATA/100 fart ??? Hadde det vært smart å putte inni 512MB RAM til (tenker på ytelsen) ??? og hadde det vært lurt om den var PC2700 eller går de i samme fart da ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå