Gå til innhold

Problemer med RPC/2kPro-oppdatering

Anbefalte innlegg

Er en av de mange innpå her som har hatt Blaster, med etterfølgende RPC etc. problemer. Har, omsider, SP4. Har tettet hull og "fjernet" Blaster med Symantec-fixen. Fant ingen, mitt vanlige Avast-virusprogram tok nok og røsket ut denne, samt tydeligvis også endel filer i windows, i forrige uke, og da startet problemene med manglende utskrift-mulighet, finner ikke RPC-server, brenning er umulig, Kopier-funskjonen er borte, lyd er borte, WMP nekter å åpne grunnet not enough memory osv osv.

Mitt store problem er at jeg har en dullion av bilder og filer jeg må ha med videre. Jeg vil anta jeg må installere Windows på nytt, og lurer da på om jeg vil miste alle filer ved ta en Repair (eller hva det kalles) fra windows-cden? Eller mister jeg bare alt ved en ren reinstallering? Og ikke minst, må jeg absolutt ha den originale Windiws-cden som ble brukt en gang i tiden? Har etter flere år vennet meg til å være Den Ene som aldri har windows-problemer, så har aldri gjort noe sånt før, og den cd-en er borte vekk. Lisensen er i orden, så lurer på om en annen W2k-cd kan benyttes når jeg bare skal reparere manglende filer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...