Lugger Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Shuttle skriver følgene på sine hjemmesider: "Cards with a dual fan system (dual slot cards, or cards with an exceptionally large fan) will unfortunately NOT fit in the system. The only exception are P-series cases." Det jeg lurer på, er om det er plass til å dytte inn et Radeon X800XT skjermkort med en Arctic Cooling Silencer ATI 4 inn i SB95PV2 kabinettet (eller de andre kabinettene i P-serien). Lugger. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du får hvertfall et x800 kort inn der, pci-e vel og merke. Men den kjøleren er jeg mer usikker på. Du kan sende en mail til shuttle og spørre. Er det noen som vet det så er det de... Lenke til kommentar
Lugger Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Kan man bare maile dem uten videre da? Jeg fant et supportskjema, men det var for folk som hadde kjøpt maskin allerede. Har du e-mail adressen deres? Lugger. Lenke til kommentar
Lugger Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Nei, har fått svar på et par andre forum nå. Den passer dessverre ikke. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Passer ikke nei. Silenver er en stor klosse, er omtrent det samme som å putte 2-3 skjermkort vedsiden av hverandre. SVÆR. Shuttle = norgespakke eske, type ekstra small. Kort = kingkong,, en meget feit en sådan. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) NEI Å NEI Å NEI! og jeg som hadde gledet meg som en unge til å få meg SB95PV2 med 6800ultra ! Var en her på forumet som sendte mail til Shuttle Germany, og at dem sa x850XT passa i SB95PV2 EDIT: men litt rart, for det er plass til "dobbeldekkere" i SB81P... og bilder viser at kjøleren venner innover også på SB95PV2... EDIT: ser nå at dem skriver at SB95PV2 og andre P-series er UNNTAK.. Vart lettet der Da må vel også Arctic Cooling - kjøleren også passe, eller ? Endret 16. februar 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) x850XT passer, det var et PCI-e skjermkort... og pci-e sloten er "innerst" EDIT: leste ikke alt du skrev Alph3z Endret 16. februar 2005 av aspyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå