Dan Hansen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Tenker da på å eie den helt og holdent selv - at reg. papir mm står på en som person. Kan guttungen på 13 f.eks kjøpe og registrere sin egen motorsykkel? Både lett og tung? (jada - jeg vet han ikke har lov å kjøre den - men allikevel) ::Dan Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vet ikke helt med MC, men jeg registrerte bilen på meg selv før jeg var 18. Må jo være samme regler for MC. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Ville tro det - mange har jo mopeder og lette motorsykler registrert på seg selv når de er 16 - ihvertfall hadde jeg det - men det var jo den gangen regnbuen var i svart/hvitt så det er mulig ting har endret seg noe ... ::Dan Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 16 år for å eie mc! Ikke mye smart du. 18 på vanlig MC over 125 ccm Og fra 16 og oppover fra 0-125 ccm- Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ikke mye smart du. 18 på vanlig MC over 125 ccm Og fra 16 og oppover fra 0-125 ccm- For å ta førerkort og kjøre ja, ikke eie Vet ikke hvordan det er med registrering, men det er ikke noen spesielle aldersgrenser utover generelle bestemmelser om eiendomsrett. (Det er vel noen aldersgrenser for å disponere større beløp/verdier) Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 gidd prat shit a "XtrubioR" Si heller noe hvis du er sikker på det Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 gidd prat shit a "XtrubioR"Si heller noe hvis du er sikker på det "yo, maddafacka westside, hva har du gjort i dag aaaaa?!" Hvor mange A'er har du skrevet tilsammen unødvendig i ditt liv? Jeg snakka om hvor gammel man måtte være for å ha lappen lille gutt. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) gidd prat shit a "XtrubioR"Si heller noe hvis du er sikker på det "yo, maddafacka westside, hva har du gjort i dag aaaaa?!" Hvor mange A'er har du skrevet tilsammen unødvendig i ditt liv? Jeg snakka om hvor gammel man måtte være for å ha lappen lille gutt. Hvis du mente førerkort alder, så hvorfor quota du 16år for og EIE mc?... Edit: når du er 18kan du foresten bare kjøre sykkel med opptil 34hk.. og selvsakt moped og lettsykkel Endret 3. mars 2005 av Big-Boy Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Neste person som slenger med leppa får økning i barometeret under profilen, er du skikkelig heldig får du en gratis ferie Endret 3. mars 2005 av trra Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) gidd prat shit a "XtrubioR"Si heller noe hvis du er sikker på det "yo, maddafacka westside, hva har du gjort i dag aaaaa?!" Hvor mange A'er har du skrevet tilsammen unødvendig i ditt liv? Jeg snakka om hvor gammel man måtte være for å ha lappen lille gutt. Hvis du mente førerkort alder, så hvorfor quota du 16år for og EIE mc?... Edit: når du er 18kan du foresten bare kjøre sykkel med opptil 34hk.. og selvsakt moped og lettsykkel les nøye. ikke aldersgrense på å eie ting. hadde motorsykkel registrert under mitt navn første gang da jeg var 11 Endret 4. mars 2005 av XtrubioR Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) ahh beklager, jeg som var litt for kjapp til og slenge med leppa (jør det ofte), beklager så meget Ingen alldersgrense for og eie kjøretøy, 16for og kjøre moped/lett, 18 for og kjøre mellomklasse (34hk), 20 for og kjøre tong (hvis du har hatt lappen til mellomtong i 2år) hvis ikke 21år. Endret 4. mars 2005 av Big-Boy Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ved å registrere kjøretøy på barna, kan foreldre som er konkurs fortsatt ha bil uten å "eie" den. På denne måten kan de unngå at bil og annet forsvinner i dragsuget av en konkurs... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Er det "aldersgrense" for slikt da? Vet ikke helt jeg! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er ikke aldersgrense for å eie en motorsykkel nei, men når du kan bruke den er aldersbefestet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå