Joffer Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vurderer sterkt vannkjøling, og valget står mer eller mindre mellom Thermaltake Big Water Cooler og Thermaltake Rocket Fanless Liquid Cooling System 0dB Retail. Det som taler for Rocket er at den er fanless/stille, men jeg har planer om å overklokke litt (kjøper mest sansynlig en AMD64 3200+, nf4-sli, geil ultra-x) så jeg lurer vel egentlig på om den er no'tess, eller om jeg heller bør gå for big water. Om gpu vifta bråker for mye så blir det nok aktuelt med en gpu-blokk på den også.. noen synspunkter/erfaringer? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) ville heller kjøpt et heftigere system om jeg skulle ha overklokket, eller lagd et har ingen erfaring med noen av disse så kan dessvere ikke hjelpe deg EDIT: leif Endret 15. februar 2005 av MagE Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Liten tilleggsinfo: Big water settet koster litt over 500 på mpx.no. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Har lest et review av Big Water og det var mye bra å lese. Går nok for Big Water, så får jeg heller investere noe annet senere om det behøvs. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Tror ikke du gjør dumt i det. Er ikke mye vifta gir fra seg av lyd på laveste hastighet uansett! Hvis du en gang i fremtiden føler det er for mye støy kan du kjøpe den vifteløse radiatoren løst uansett! Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Gikk for Big Water. Nå er PC bestillt Min nye AMD64 PC er bestillt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå