alexio Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei, jeg skulle til å kjøpe det hovedkortet som en kompis av meg har, nemlig (se emne). Men, på alle butikker jeg vet om selger de denne bare i BULK versjon. Kompisen kjøpte kortet retail, bare for 1, 1/2 måned siden. Har kortet gått ut av markedet?=? HVor vil jeg i så fall finne det, og hva får jeg med i BULK versjon av dette hovedkortet (det har seg sånn at jeg kunne tenke meg å ha kabler, bruksanvisning, og lignende..... Lenke til kommentar
alexio Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 er det noen som kan svare meg på dette eller?? (måtte legge inn svar desverre, ellers tror jeg ikke jeg noensinne ville fått svar...) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Glem det... jeg skrev feil [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-06-22 12:23 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 i retail får du med masse unødvendig (gamle) spill og litt stash som er unødvendig og du kan låne av kameraten din allikevel. bulk er det du trenger uten noe dill. sånn pleier det å være ihvertfall Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 En bulk versjon er jo desverre en ribba versjon da! Ikke annet å si om det! Bruksanvisning og drivere er jo som oftest med på bulk-versjoner og da! Lenke til kommentar
alexio Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 hva med kabler a?? får jeg med alt jeg trenger utenom spill?? (hvorfor spill i det hele tatt???) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 kabler som medfølger er som regel bare to IDE kabler og kanskje en diskett flatkabel...kjøp det utenom hvis du absolutt skal ha det kortet...eller bruk noen du har fra før.. :smile: Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Fikk ikke med spill på min reail-versjon.... Jeg fikk med en eller to ide kabler (tror jeg) driver cd og 4 ekstra usb porter. Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Kjøpte dette kortet som bulk hos komplett for noen dager siden og det som var med er inst.bok,ide kabler, driver cd + at kortet kom i "bobbleplast" og ikke noen fancy eske.. Men når jeg endelig startet pc`n var AGP porten defekt, så nå må jeg sende det i retur :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå