Tjofle Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Topic sier vel det meste? Har dere noen innvendinger på denne PCen? Deler som ikke passer sammen, alternative deler osv. Alt skal kjøpes fra psdata.no eller en lokal butikk der jeg ikke trenger å betale frakt. (Jeg bor i Sandnes, Rogaland) Kabinett: Chieftec LBX-01 (prisguide) Hovedkort: MSI K8N Neo4 Platinum (MSI specs) CPU: AMD A64 3500+ ''Winchester'' (prisguide) RAM: Geil 2x512 Value (400MHz-PC3200) (prisguide) Grafikk: MSI gForce6600GT 128MB PCIe (prisguide) Harddisk: WesternDigital 250GB 8MB 7200rpm S-ATA (prisguide) Floppy: Samsung 3.5" black Tastatur: Keytronic KT-1000 black (prisguide) Mus: Logitech S96 Black (prisguide) 120mm kabinett-vifte(kjøper av en venn) Papst FGML eller noe sånt. 32 Db 92mm kabinett-vifter (5 stk) Chieftec 92mm (prisguide) VGA-kjøler: ThermalTake Giant III (ThermalTake specs) Goop/kjølepasta: ThermalTake Grease II (prisguide) Puh, det har vel alt.... Skjerm har jeg. Bare si fra dersom jeg har glemt noe. Og forresten jeg har ikke akkurat ubegrenset budsjett, denne pakken kommer på ca 10`000kr. Jeg kjøper sannsynligvis neste gang psdata.no senker prisene. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 det systemet ser bra ut, vil nok få mye glede av det Hva ble total pris, orker ikke legge sammen Lenke til kommentar
Zazzie Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Ja du skrev en K for mye i overskrifta di Neida.. Ontopic : Value RAM egner seg vel ikke så godt i en sånn PC gjør den det da ??? EDIT : Er det lov å ha 5 linjer i signaturen sin ??? #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Endret 15. februar 2005 av Zazzie Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Ontopic : Value RAM egner seg vel ikke så godt i en sånn PC gjør den det da ??? EDIT : Er det lov å ha 5 linjer i signaturen sin ??? #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Tja, CL2.5 er vel ikke så ille? Blir så dyrt om jeg skal slå til med noen dyrere brikker Det med signaturen er vel pga lengden, og min signatur er mye kortere en din ( antall tegn). EDIT: Total pris nå er 10,155kr inkludert en 80mm vifte til den PCen jeg sitter med nå. (2,031kr går rett til staten , 25% moms nå ) Endret 15. februar 2005 av Tjofle Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg