oathunder Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hver gang je trykker på en link i Internet Explorer, så kommer det opp "siden kan ikke vises"...dersom jeg trykker 2-4 ganger på samme linken...eller oppdaterer siden som ikke kan vises, så kommer siden opp...har samme problem på 3 pc-er...noen som har noen ide om hva dette kan skyldes....har sp2 for xp inne, problemet kom lenge etter at sp2 ble innstallert Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 tror ikke at det er virus eller orm..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg vet ikke hva problemet kan være, kanskje en brannmur som blokker all tilgang til nettet? Uansett så anbefaler jeg deg på det sterkeste å bytte til en annen nettleser!! personlig, uten om safari i mac os x, så liker jeg opera! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Prøv å kjøre forskjellige spyware programmer. Spybot search and destroy f.eks. Ett raskt søk i google skulle finne programmet for deg. Hvilket nett er det du plages med? ADSL? ISDN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå