thejokerno Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Drev å leste nyheter på nettet da jeg fant dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102734 Mobil med skype, konge da! Noen som har peiling på når disse vil komme eller? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Krever trådløst nett, så det blir nok en stund til... Men det finnes kanskje slike klienter til symbian telefoner så du kan snakke over gprs nettet i stedet for. Det kan kanskje være billigere enn å ringe hvis gprs blir utrolig billig (slik som 5kr daget tilbudet til telenor) eller noe. Men det er vel fortsatt telerskritt for å kunne komme ut av ip telefonien til vanlig nett Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dette er nok langt fra gratis enda. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 skype funker med S100 m/wlan kort og 9090 fra Qtek, så det er kommet takk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er da relativt begrenset bruksområde. Har du først wLAN så vil iallefall jeg fortsette å bruke PCn, ikke PDA/mobil Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Falt meg inn at denne var feilpostet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå