Mixy89 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Når jeg setter opp lyden på høytalerne mine, så skurrer den som er foran til høyre, jeg tenkte at dette bre ar en sprengt høyttaler, og spilte videre, men senere har jeg lagt merke til samme skurring i høyre "høyttaler" i headsettet mitt..... Jeg så at problemet sikkert ligger i lydkortet... Jeg har et abit IS-7, med integrert lydkort... jeg har lastet ned nyeste drivere men dette hjalp ikke... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 skjekk at det ikke er støv eller noe slikt i innganger på lydkortet! er det nytt? eller kom det sånn plutselig? Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 nei, tror det kom ganskeplutselig.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 da er det veil kontaktfel eller noe sånt.. noe med lydkortet iallefall!! neppe noe med drivere og slikt å gjøre.. forandrer skurringa på seg vist du snurrer\beveger pluggen som står i lydkortet forsiktig? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvis det er mp3 du spiller. Så kan de være i dårlig kvalitet. Har oppdaget slikt selv.. Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Nei, det er ikke MP3, det er bare uten lyd til og med... det er selvfølgelig hele tiden, men også uten lyd... nei, lyden endrer seg ikke når jeg vrir på knotten... Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Ingen forslag? Er litt kiin på å få fikset dette, skal jeg prøve Q-tips i inngangen? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå