EspenDL Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hei! Når jeg kopierer bilder inn i photoshop blir fargene mørkere. Hvorfor? EDIT: Se vedlagt fil. Når jeg lagrer bildene blir det jeg kopierte inn sist den fargen det skal være. Rart. Endret 15. februar 2005 av EspenDL Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Merkelig.... Men jeg har dessverre ikke noe svar på det der, altså. Jeg har ikke dette problemet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du bruker tydeligvis en annen fargeprofil i Windows og eksportering fra PS enn du gjør i selve PS. Sjekk Edit > Color settings. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Problemmet er løst. Ble så lei at jeg formaterte :!: Tror det kan ha noe med skjermdriveren og programvaren som følger med. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hehe, sorry for off topic, men jeg la bare merke til en ting: Heh, så bare en artig sammenheng Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 hysj Det var faktisk skjermdriveren. Må avinstallere den hver gang jeg bruker ps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå