Jon_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) I ca et halvt år har jeg brukt en del DVD+RW plater som jeg har skrevet over mange ganger. Plutselig en dag her var det stopp, brenneren (en TEAC DV-W50D) sa at dette var en DVD+R plate og at jeg ikke kune skrive over/slette platen. Neivel, tenkte jeg, da er vel den "oppbrukt" og jeg prøvde neste plate. Samme resultat. Plutselig var alle DVD+RW platene mine umulige å skrive til, også de jeg bare hadde skrevet til én gang før. Skriving til vanlige DVD+R og (over)skriving av DVD-RW fungerte som tidligere. Jeg har oppgradert firmwaren i brenneren, oppgrdert Nero, prøvd alcohol 120%, men uten suksess. Maskinen har fått installert service pack 2 (XP) nylig, men jeg tror egentlig det var etter at disse problemene dukket opp. Noen som har sett noe lignende? EDIT: Det er en del muligheter jeg ikke har prøvd ennå: - Å kjøpe en ny DVD+RW plate og prøve den - Et annet merke DVD+RW - En annen DVD-brenner (kanskje på en annen pc) Endret 15. februar 2005 av jonarvid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå