okki Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Finnes det telefoner på markedet, eller er det telefoner på vei, som tilbyr både UMTS og FM-radio? Har veldig lyst på en 3G telefon, men vil ikke miste fm-radioen... Endret 15. februar 2005 av okki Lenke til kommentar
patPost Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 SE K600 har vel begge deler. Ikke ute enda, men den er på vei Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg er litt usikker, men Nokia 7600 har da begge deler? Er veldig usikker forresten. Kanskje 6650 har radio også. Disse telefonene er ikke egnet til videosamtaler, men. 3G har de. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den kommende Sony Ericsson K600 skal ha dette. Uansett så kan du da streame radio via UMTS Og har du en Symbian telefon med 3g så har du også mange flotte program for dette Lenke til kommentar
Werable Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Uansett så kan du da streame radio via UMTS Og har du en Symbian telefon med 3g så har du også mange flotte program for dette Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
okki Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Hvor mye koster det? Det blir jo fort dyrt med de prisene telenor opererer med på umts trafikk Lenke til kommentar
voluz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hvor mye koster det? Det blir jo fort dyrt med de prisene telenor opererer med på umts trafikk Blir faktisk 30 kroner dagen. Blir jo litt i løpet av et år det ja. Men de har altså makspris på 30,- nå. Som fast - ikke noe kampanje eller noe. (Er jo forts. svindyrt i forskjell til utlandet, men...) Edit: Glemte å opplyse at det var Telenor Mobil sitt tilbud da. Endret 18. februar 2005 av voluz Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har en nokia 7600, den støtter 3G. er det noen som vet åsennen jeg får sett på tv med den? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvor mye koster det? Vel, det avhenger nok av hvordan du velger å streame, eller lettere sagt; gjennom hva. GPRS, EDGE, UMTS... Men utifra eget bruk så vil jeg si at det ikke var så dyrt som jeg hadde fryktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå