ingveh Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 LINK Er ikke helt fornøyd, men kommer ikke lenger liksom. Vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva som ikke er bra og på hva som kan bli bedre. Si gjerne fra hvis du finner noe positivt også da Slakt i vei! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Et par kjappe: -Pen rødfarge -Likte ikke borderene under hver menylink -Fin font i header -Linkfargen er litt for svak -Hadde likt mer rødt på siden -Ser ganske bra ut Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Ordnet litt på menyen, tror det ble litt bedre Noen flere kommentarer? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg likte den, ser kjempebra ut syns jeg. Hvis det er noe jeg skulle sagt at du kunne ha sett på, så hadde det blitt headeren. Kanskje den er for enkel, at det er for lite på den liksom. Den ser bra ut som den er nå, men jeg lurer liksom på om den ble noe tøffere hvis du gjorde noe med den. La til et mønster eller noe i det hjørnet. den ser litt tom ut oppe og på venstre siden liksom. Ellers så ville jeg sagt at alt var kjempebra. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Grei den ...og slike meningsløse innlegg kutter vi ut fra nå av. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=234535 Takk. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 + fine farger - litt for mørk hover - litt kjedelig Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fine farger, ser enkel ut og det skal den sikkert være også. Fint med detaljen i bunnen. Syns det passer å ha en sånn header som du har, men likte ikke fonten der. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Som dere ser er borderen i menyen dotted i Opera og FF. I IE derimot, kan det se ut som dashed. Går det an å få den til å se lik ut i IE som i Opera og FF? Lenke til kommentar
N* Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Som dere ser er borderen i menyen dotted i Opera og FF.I IE derimot, kan det se ut som dashed. Går det an å få den til å se lik ut i IE som i Opera og FF? ja, men ikke med 1px dotted. ie skjønner det ikke. men 2px dotted fungerer. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Helt grei den, men det er kanskje litt brå bunn ..serlig i kantene Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 laget i DW? Nope Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 laget i DW? Nope Hva er den laget i da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vil tro den er laget i Photoshop, og kodet for hånd. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Tror det hadde vært litt tøffere med 1px solid border, i samme rødfarge som headeren. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Merket noe fiffig, man må nemlig installere en språkpakke for å vise siden i følge IE. Det må du gjøre noe med. Siutter på skolemaskin med IE6. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) SURF SMARTERE Opera Mozilla Firefox Tror folk begynner og skjønne det nå!. Men eller syns jeg siden var fin!. veldig "orginal" men det kan bli fint det også!. -likte spesielt godt det nederst!. Endret 20. februar 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Merket noe fiffig, man må nemlig installere en språkpakke for å vise siden i følge IE. Det må du gjøre noe med. Siutter på skolemaskin med IE6. Hmm... Dette har jeg aldri vært borti før...Noen som vet hva det kan være? laget i DW? Nope Hva er den laget i da? Photoshop og notepad 2 Ellers har jeg gjort en del forandringer, og siden begynner å ta form. Tar gjerne i mot mer kritikk Endret 21. februar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg liker fargene og fonten i headeren, og dette er et godt utgangspunkt videre. Menyen virker lite gjennomført, og det samme gjelder innholdsfeltet. Lite fantasifull tekstformatering, og en ting som trekker enda mer ned, er de tilfeldige marginene. Det er ikke like mye luft på begge sidene av teksten. Ellers blir det kanskje litt rart når den «røffe stilen» bare gjentar seg én gang nederst. Kanskje du kan bruke den flere stedet for å live opp designet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå