Gå til innhold

Kritikk på webside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte den, ser kjempebra ut syns jeg. Hvis det er noe jeg skulle sagt at du kunne ha sett på, så hadde det blitt headeren. Kanskje den er for enkel, at det er for lite på den liksom. Den ser bra ut som den er nå, men jeg lurer liksom på om den ble noe tøffere hvis du gjorde noe med den. La til et mønster eller noe i det hjørnet. den ser litt tom ut oppe og på venstre siden liksom. Ellers så ville jeg sagt at alt var kjempebra.

Lenke til kommentar
Som dere ser er borderen i menyen dotted i Opera og FF.

I IE derimot, kan det se ut som dashed.

Går det an å få den til å se lik ut i IE som i Opera og FF?

ja, men ikke med 1px dotted. ie skjønner det ikke. men 2px dotted fungerer.

Lenke til kommentar
Merket noe fiffig, man må nemlig installere en språkpakke for å vise siden i følge IE. Det må du gjøre noe med. Siutter på skolemaskin med IE6.

Hmm... :hmm:

Dette har jeg aldri vært borti før...Noen som vet hva det kan være?

laget i DW?

Nope

Hva er den laget i da?

Photoshop og notepad 2 :p

Ellers har jeg gjort en del forandringer, og siden begynner å ta form. Tar gjerne i mot mer kritikk

:)

Endret av <ingve>
Lenke til kommentar

Jeg liker fargene og fonten i headeren, og dette er et godt utgangspunkt videre.

Menyen virker lite gjennomført, og det samme gjelder innholdsfeltet. Lite fantasifull tekstformatering, og en ting som trekker enda mer ned, er de tilfeldige marginene. Det er ikke like mye luft på begge sidene av teksten.

Ellers blir det kanskje litt rart når den «røffe stilen» bare gjentar seg én gang nederst. Kanskje du kan bruke den flere stedet for å live opp designet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...