F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Trenger en PC sekk som har følgende egenskaper: - Beskyttet plass til en 12-14 tommer laptop. - God plass til en del bøker. - Pris: helst under 1500,- Farge/utseende er ikke spesielt viktig. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har en JanSport T159-Thinker som jeg kjøpte fra nBags.no for et par uker siden. Den har kanskje ikke så veldig god beskyttelse for pc-en, men er god nok for meg. Jeg kjøpte den hovedsakelig fordi jeg fikk den på tilbud for 300kr Men driter du penger ville jeg fått for denne -> http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...1&products_id=7 Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg anbefaler Jansport Lap Station som linket til over, bedre sekk finner du neppe! Jeg har en slik selv og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 snorreh, du kunne vel ikke tatt noen bilder av den? Vil se hvordan den ser ut inni Laptop rommet og det der Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har ikke kamera tilgjengelig for tiden, men her er noen fine bilder av sekken som jeg fant på nettet: Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Vil på det varmeste anbefale Case Logic NBP3... Har hatt denne i ei halv uke nå, og blir stadig imponert over hvor sinnsykt mye det er plass det er i den... (Altså plass til laptopen, alle skolebøkene, og fortsatt masser av plass... Dessuten er den veldig behagelig å bære, sitter godt på ryggen. Også her er pc-rommet og "rot-rommet" to forskjellige, så trenger ikke å bekymre seg over laptopen. Selve laptopen er også godt beskyttet.. Nå har jeg ikke klart å oppdrive noen fornuftige bilder på nettet, men den er absolutt verdt en titt... http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...products_id=631 Koster ca. 645 kr.. + at Case Logic har livstidsgaranti, så hvis du faktisk klarer å herpe en glidelås eller en søm så er det bare å bytte den Det er plass til en 15" lap. Case Logic NBP3 Edit: Pris. Endret 16. februar 2005 av elindse Lenke til kommentar
Razorhead Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Du finn en billig og god sekk på binders, Pierre til 2-300 kroner. God plass til bøker og pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå