ØysteinI Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Med servicepakker, så har alle parter mulighet til å se når pakka ble sendt og når den ble hentet ut. I tillegg er alt forsikret. Både butikk og kunde kan derfor være sikker på at det ikke blir noe "lureri". Brev derimot er ikke forsikret, uten referansenummer og sporingsmuligheter. Som regel går det bra, men de gangene brevet ikke kommer frem, kunde påstår at brevet ikke har kommet osv osv så blir det et helvette. Kan tenke meg det blir bråk og faenskap her den dagen et brev fra Komplett.no forsvinner i posten. Da blir både "Komplett svindler" og "Komplett juger og stjeler penger" osv osv. Nei, servicepakke er best... ingen protest. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ikke noe tvil om at det er gode argumenter for å bruke servicepakker heller da Men for småting er fremdeles brev som er smartest synes jeg, hvis man ikke har mulighet for enten budbil eller å hente varene. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det finnes flere som sender som brev. Vi gjør det ihvertfall (www.norwayDisc.no), www.komplett.no gjør det også. Eneste begrensning er at vekten ikke overstiger 1Kg og at du betaler med kort. (oppkrav må sendes som pakke). Til nå har vi hatt ett tilfelle hvor brevsendingen forsvant slik at vi måtte sende på nytt, så det er alltid en risiko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå