Malvado Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Som sagt : Få ut fingeren, spør alle rundt dere som har e-mail adresse om de har lyst til å skrive under, få også andre til å være med på dette. Send så mange mail dere kan til alle venner og bekjente, bruk 1 time i dag på dette og du trenger kanskje ikke å gå og irritere deg resten av livet fordi du ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Sånn... Da var det gjort. Denne loven er noe av det dummeste jeg har hørt om. Politikerene burde ha langt bedre ting å bruke pengene og tiden på enn slikt tull Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Gjort Hvis det blir lagd en slik send-til-alle-på-msn-din beskjed så kommer nok mange flere til å skrive under. Noen som tar utfordringen? Skrive den altså.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Done - 4110 underskrifter så langt.....:-) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Send til alle på Msn : I disse dager prøver plateselskapene å få regjeringen til å godta en lov som kraftig innskrenker dine rettigheter som forbruker samt at du risikerer å bli kriminell hvis du ønsker å spille av lovlig kjøpte låter på din MP3 spiller / IPOD. Du kan gjøre noe med det : Skriv under på http://www.opprop.no/opprop.php?id=boikottplate og la ikke regjeringen innskrenke dinne rettigheter. Send videre til alle du kjenner. Endret 15. februar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) (y) Vil bli sendt rundt til alle. 34 vidresendinger.. Endret 15. februar 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Malvado: Dessverre funker ikke Messenger for tiden her. Så det får vente... Hvertfall skrivd under (Stusselig) Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 skrev om det i signature min jeg Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skrev under på den i går og da var det ca 2000 som hadde skrevet under så det er stor fremgang. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 skrevet under og sendt til msn "venner" Lenke til kommentar
Osse Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jeg syns også at HW burde ha en artikkel som oppfordrer medlemmene til å skrive under , dvs , dersom de er imot den. En slik tråd som dette forsvinner ganske fort, ville vært bedre med en artikkel med lenke til siden for underskrift mot loven. Jeg går utfra at redaksjonen i HW har et standpunkt, og bør isåfall flagge det nå. Det gjelder også om de er for Endret 15. februar 2005 av Osse Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Tror ikke det har noen innvirkning med mindre en god del tusen til skriver under. Selv gir jeg **** da jeg kommer til å gjøre det uansett. Hvordan har de tenkt til å oppdage det? Stopper politiet deg med en mp3spiller kan du bare si at du har lastet dem ned fra nettet, som fremdeles er lov Lenke til kommentar
Osse Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Veritas: Det blir iallefall ikke bedre av å sitte å gjøre ikkeno Det må nok opp mot 100 000 underskrifter skal et slikt opprop ha særlig påvirkiningskraft. men det skulle da ikke være så vanskelig å få 100 000 underskrifter , eller ???? Lenke til kommentar
Osse Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 ER HW forumet så stort som det liker å gi uttrykk for så skulle det da ikke være vanskelig Lenke til kommentar
spurv Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 øøh, er denne loven så veldig "skummel" da?! http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/14/423386.html De fleste har vel egentlig ikke lest den skikkelig?! Vi har fortsatt lov til å ta backup av eget materialle så si. For meg så virker alt som før. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 øøh, er denne loven så veldig "skummel" da?! http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/14/423386.html De fleste har vel egentlig ikke lest den skikkelig?! Vi har fortsatt lov til å ta backup av eget materialle så si. For meg så virker alt som før. Da har du ikke lest nok, eller nøye nok. For eksempel: Si du har kjøpt en CD som du vil legge over på MP3-spilleren din. Slik loven er i dag, er det helt greit. Du kan gjøre det uten å bli kriminell. Hvis det nye lovforslaget går igjennom, vil du få lov til å MP3-kode CDen din dersom den ikke er kopibeskyttet. Er den kopibeskyttet vil du ikke ha lov til det, med mindre formålet er å spille av CDen i en spiller som normalt ikke støtter den. Med andre ord kan musikkutgiverne selv bestemme om det skal være lov til å MP3-kode din egen CD, ved å legge på en kopibeskyttelse eller ikke. Et salig rot, hele greia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå