Staalkontroll Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Som emne sier, jeg trenger et program som mapper opp nettverk. Noen anbefalinger, om det koster penger gjør ikke noe, men helst gratis Lenke til kommentar
Irons Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 holder det ikke med map networkdriv i windows? eller var det noe annet du mente? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Tja...kansje jeg beskrev det dårlig... Tenkte på noe som Visio. Tar og leter litt videre jeg Endret 15. februar 2005 av haddis Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg vet ikke helt hva jeg mener, men Ethereal er et fint program til mappesniffing... http://sourceforge.net/projects/ethereal/ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Vel, jeg trenger og finne strukturen i et nettverk...vist det hjelper noe? Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det jeg tror han er ute etter her er et program som mappe opp alle servere og pcer som er koblet opp i samme nettverk og viser de tildelte ipadressene. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Noe slikt ja Lenke til kommentar
koker Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Prøv Advanced IP Scanner du finner det her. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Fin fin bump, tørr jeg spørre åssen du fant denne tråden? men skal se på linken din takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå