abcde Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hei.. Har anskaffet meg et Zynet CD-R3-U2FW kabinett: ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122588&cks=PRL )og en NEC 3520A DVD brenner fra komplett.no. Det jeg lurer på er om jeg kan koble av vifta i dette kabinettet uten at ting blir overopphetet? Endret 15. februar 2005 av abcde Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er det vifte i CD/DVD-kabinettet?? Isåfall, ja, du kan koble av viften, uten at noe blir overopphetet. En CD/DVD spiller har ingen vifte til vanlig, så ser ikke helt hensikten med den.. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 problemet er bare at den cd'rommen ligger i et lite eksternt kabinett, og ikke et stort server kabintt med masse vifter fra før. Så det er nok en grunn til at den viften er der Lenke til kommentar
abcde Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Det er litt tomrom bak i kabinettet og luften vil vel skiftes ut iom at det er uttak der hvor viften er montert. Kabinettet er også av aluminium. Men viften burde vel brukes hvis en harddisk skal brukes..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå