eiD Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 P4 570J overklokket til 7.2 GHz Med ganske utrolige 7.2 GHz ser det ut til at Fugger fra Xtremesystems.org sitter på den uoffisielle verdensrekorden i overklokking for øyeblikket. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) lurer på hva som hadde skjedd hvis de hadde fjernet kjølinga EDIT: skrev feil mente kjøling ikke vannkjøling han brukte vel flytende nitrogen eller noe sånt Endret 15. februar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 lurer på hva som hadde skjedd hvis de hadde fjernet vannkjølinga Det var ikke vannkjøling da. Men jeg må si at det var mildt sagt imponerende. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Tror vannet hadde begynt å koke omtrent hvis han brukt vannkjøling Det var nok sterkere saker her Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 man kunne vel stekt egg og bacon på denne hvis den ikke hadde kjøling Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 har nokon sett screenshot frå Windows med 6.6GHz? legger ved bilde av stabile 5005MHz av min AMD 64 3500+ frå bios. send pm når han får over 6GHz i windows. tatt med mobilen... hadde ingenting anna tilgjengele... Lenke til kommentar
eiD Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Han har ikke fått over 6Ghz i Windows enda. Kun 5.6. Han venter på ClockGen så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 WOW 5 GHz med AMD det var sykt, kom han inn i windows da ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 har nokon sett screenshot frå Windows med 6.6GHz?legger ved bilde av stabile 5005MHz av min AMD 64 3500+ frå bios. send pm når han får over 6GHz i windows. tatt med mobilen... hadde ingenting anna tilgjengele... Den kjøper jeg ikke. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 for å seie det sånn så er dette like troverdig som han kisen som påstår at han kom i windows med 6.6 men ikkje tok screenshot.. hadde han klart hadde han tatt screenshot... det gjer alle. stabilt eller ei, får no tid til det... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Kjøling bruker du for å oppnå 5GHz? Og når du sier "stabile 5005MHz" hvor i all verden er det stabilt, BIOS? Fugger er nok ingen løgner, han blir sponset av mange selskaper for å gjøre slike stunt, han har derfor ALT for mye å tape ved å lyve. Endret 16. februar 2005 av Pritorian Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Bruker standard boxed vifte oppdaga ved oppstart av nytt sli system at MHz var litt høg og måtte so klart ta bilde... viss dette hadde vore sant so måtte eg køyrd med ein FSB på 418MHz!!! og det er vel strengt tatt berre RD ram so kanskje hadde klart det. men han kisen påstår å ha starta win med 6.6Ghz so eg vil berre sjå det... for det som skjer no er at han kjem til å seie at cpuen rauk og at han skal prøve igjen... blir ingen screenshots av over 6GHz i windows... temp bilde var av so dårleg kvalitet at det alt der lukter pr stunt frå Intel... alt for lite bilder frå ein so stor jobb.. gutta på tomshardware var 4-5 stk og tok bilde heile vegen. hadde dette vore skikkele so hadde minst ein kis tatt bilde heile vegen og dei hadde prøvd å dokumentere dette...å påstå 7.2 ghz er jo enkelt for å så seie at cpu rauk... Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 phø, jeg kan sette fsb til 500 på min nw 3.0 og starte opp jeg, på post screenen star det 7.5 GHz, men når jeg kommer in i windows viser alle programmen 3.0 Ghz Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 :!: Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 har nokon sett screenshot frå Windows med 6.6GHz?legger ved bilde av stabile 5005MHz av min AMD 64 3500+ frå bios. send pm når han får over 6GHz i windows. http://home.broadpark.no/~ahaudero/index_f.../Bilde(003).jpg[/img] tatt med mobilen... hadde ingenting anna tilgjengele... Den kjøper jeg ikke. Kjøper du denne da? Den er jo ikke modda i paint Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kjøper du denne da? Den er jo ikke modda i paint Mulig jeg er dum.,.... Nå er jeg ikke helt med! Visuellt sett synes jeg bildet er genske likt det som tidligere er postet og igjen sittet! Ser at de ligger på ulike steder med ulike navn. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Kjøper du denne da? Den er jo ikke modda i paint Mulig jeg er dum.,.... Nå er jeg ikke helt med! Visuellt sett synes jeg bildet er genske likt det som tidligere er postet og igjen sittet! Ser at de ligger på ulike steder med ulike navn. Jeg la på en ekstra 0 i klokkefrekvensen edit: Det sier jo litt om at det er lite som skal til for å fake slike "screenies". Endret 18. februar 2005 av kazaa Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det tar ca 5 min i paint å fikse et bilde. Men så lenge han ikke kan legge frem bevis på stabil i win. Så trur jeg ikke på denne. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Det tar ca 5 min i paint å fikse et bilde. Men så lenge han ikke kan legge frem bevis på stabil i win. Så trur jeg ikke på denne. Tro hva du vil, han snakker sant, han er en av de beste overklokkerne i verden, som har årelang erfaring og mye kunnskaper, og en høyt respektert mann på XS, og jeg tviler sterkt på at han vil dumme seg ut ved å redigere bildet i paint. edit: men han kisen påstår å ha starta win med 6.6Ghz so eg vil berre sjå det... for det som skjer no er at han kjem til å seie at cpuen rauk og at han skal prøve igjen... blir ingen screenshots av over 6GHz i windows... temp bilde var av so dårleg kvalitet at det alt der lukter pr stunt frå Intel... alt for lite bilder frå ein so stor jobb.. gutta på tomshardware var 4-5 stk og tok bilde heile vegen. hadde dette vore skikkele so hadde minst ein kis tatt bilde heile vegen og dei hadde prøvd å dokumentere dette...å påstå 7.2 ghz er jo enkelt for å så seie at cpu rauk... 6ghz i windows ? old news. samme fyr klarte det og. og det var med en 3.6gig cpu. Nå venter jeg bare på 7ghz i windows! Endret 18. februar 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det tar ca 5 min i paint å fikse et bilde. Men så lenge han ikke kan legge frem bevis på stabil i win. Så trur jeg ikke på denne. Tro hva du vil, han snakker sant, han er en av de beste overklokkerne i verden, som har årelang erfaring og mye kunnskaper, og en høyt respektert mann på XS, og jeg tviler sterkt på at han vil dumme seg ut ved å redigere bildet i paint. edit: men han kisen påstår å ha starta win med 6.6Ghz so eg vil berre sjå det... for det som skjer no er at han kjem til å seie at cpuen rauk og at han skal prøve igjen... blir ingen screenshots av over 6GHz i windows... temp bilde var av so dårleg kvalitet at det alt der lukter pr stunt frå Intel... alt for lite bilder frå ein so stor jobb.. gutta på tomshardware var 4-5 stk og tok bilde heile vegen. hadde dette vore skikkele so hadde minst ein kis tatt bilde heile vegen og dei hadde prøvd å dokumentere dette...å påstå 7.2 ghz er jo enkelt for å så seie at cpu rauk... 6ghz i windows ? old news. samme fyr klarte det og. og det var med en 3.6gig cpu. Nå venter jeg bare på 7ghz i windows! det med 6.3GHz i windows har eg sett. men det eg snakkar om er å få screenshot frå den aktuelle klokken... det ligg for masse arbeid i det siste prosjektet og for lite dokumentasjon. alle som hadde prøvd eit slikt stunt hadde minst tatt bilder som ein glaning... bildet mitt er forresten ikkje edita i PS, det er ekte, men feil visning av bios... OTO(one time only)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå